Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@14:55:41 GMT

«بهنام بانی» در کنار آبشار نیاگارا

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۱۲۴۲

«بهنام بانی» در کنار آبشار نیاگارا

رکنا: بهنام بانی با انتشار این عکس نوشت: خوشبختی دیگران، هرگز کم نمی کند از خوشبختی تو ثروت آنان, هرگز کم نمی کند از رزق تو و صحت آنان.. هرگز نمی گیرد سلامتی تو را پس مهربان باش.. و آرزو کن برای دیگران… آنچه را که آرزو می کنی برای خودت. (آبشار نیاگارا)جای همگی‌خالی

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جلادان بن سلمان با روش داعشی ها خاشقجی را سر بریدند! دستگیری مرد مرموز جاده های لرستان توسط سپاه ! جشنواره دیوانه ها برگزار شد+16+تصاویر هولناک دار زدن پسر جوان با دستان بسته در باغ توت کن تهران! دختر خواننده ایرانی با خاشقجی فامیل نزدیک است ! آقای بازیگرایرانی به خودکشی فکر می‌کند! اعلامیه ترحیمی که برای علی دایی چاپ شد !+ عکس این خانم خواننده جنجالی بخاطر الکل مرد! + عکس ثریا 15 ساله بود که در حرمسرای قذافی تسلیم نیت شوم شد! / جزییات تکاندهنده بی حیایی های دیکتاتور دختری همکلاسی هایش را به میهمانی وحشتناکی دعوت کرد! همخوابی چندش آور زوج جوان با سگ + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا همخوابی دختر دانشجو با استاد به خاطر نمره پایان نامه ! 200 هزار تومان قیمت جنازه مرد تهرانی بود! قتل جوان 23 ساله در ساری / قاتل تحت تعقیب پلیس بریدن سر خانم دکتر توسط معلم عاشق پیشه! + عکس 4 قتل فجیع پایتخت فقط در 30 دقیقه شوم! / گفتگو و عکس مشاهده آدم فضایی ها در آسمان!+فیلم قاتل اصلی محیط بان پارک ملی گلستان دستگیر شد + عکس 6 مرد با لباس زنانه در مسیر اربعین دستگیر شدند ! +عکس و فیلم فیلم لحظه متلاشی شدن ناو آمریکایی پس از حمله موشکی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه ثروت عکس انتشار خوشبختی آبشار نیاگارا عکس فیلم ایران اعدام محکوم شد خانواده ایرانی قتل کشته دختران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۱۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شویگو: روسیه هرگز ناتو را تهدید نکرده است

سرگئی شویگو امروز (جمعه) گفت، روسیه هرگز ناتو را تهدید نکرده و نه منافع ژئوپلیتیکی و نه نظامی برای حمله به کشورهای این ائتلاف ندارد.

به گزارش ایسنا، سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه در جریان نشست وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در آستانه گفت: «روسیه هرگز ناتو را تهدید نکرده است. ما نه منافع ژئوپلیتیکی و نه نظامی برای حمله به کشورهای این ائتلاف نداریم. ما  از مردم خود در سرزمین‌های تاریخی روسیه محافظت می‌کنیم.»

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزیر دفاع روسیه در ادامه صحب‌هایش افزود: «روسیه همواره حداکثر تلاش خود را برای حفظ ثبات استراتژیک و توازن قوا در جهان انجام داده است.»

شویگو در ادامه گفت، ادامه حملات نیروهای مسلح اوکراین به نیروگاه اتمی زاپوریژیا می‌تواند منجر به عواقب فاجعه بار شود. حملات مداوم نیروهای مسلح اوکراین به این نیروگاه هسته‌ای نگران‌کننده است.

وی افزود، ساختارهای نظامی و سیاسی با محوریت آمریکا در تلاش برای بازسازی سیستم امنیتی در منطقه آسیا و اقیانوسیه برای تسلط است. بازگشت اسلامگرایان رادیکال از خاورمیانه، شمال آفریقا به جنوب شرق آسیا، پیش نیازهایی را برای نقاط جدید فعالیت آنها ایجاد می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • شویگو: روسیه هرگز ناتو را تهدید نکرده است
  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه
  • آبشار دائمی «باران کوه»؛ طبیعتی جذاب برای تمامی فصول
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • آبشار زیبای داله‌لان نور‌آباد+فیلم
  • رازهای جالبی از تایتانیک که شاید هرگز درباره‌اش نشنیده باشید (فیلم)
  • «خرده جنایت‌های زن و شوهری» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو
  • راه اندازی سه پاسگاه محیط‌بانی در لرستان
  • جوانانی که بانی شادی می‌شوند