Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@17:17:27 GMT

بی‌توجهی راننده نیسان 2 کشته و مجروح برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۱۶۶۸

بی‌توجهی راننده نیسان 2 کشته و مجروح برجای گذاشت

رئیس پلیس راه استان قزوین از وقوع یک فقره حادثه منجر به فوت و مجروح شدن 2 نفر در آزاد راه قزوین- کرج خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نصراله بیگلری گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس درباره برخورد ۲ دستگاه وانت نیسان با یکدیگر در آزاد راه "قزوین – کرج  بعد از دانشگاه آزاد باراجین عوامل انتظامی و پلیس راه برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان افزود: در بررسی ماموران مشخص شد یک دستگاه وانت نیسان با یک دستگاه وانت نیسان دیگر که در حاشیه آزاد راه متوقف شده بود برخوردکرده است که بر اثر این حادثه راننده وانت نیسان در دم فوت و سرنشین آن نیز مصدوم شده است.

بیگلری به شهروندان توصیه‌کرد: در هنگام رانندگی سرعت مطمئن را رعایت و از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه درحین رانندگی، انحرافات ناگهانی و رانندگی درحالت خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آزاد راه پلیس راه استان تلفن همراه خستگی و خواب آلودگی نیسان راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۱۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید

سخنگوی سرویس مخفی آمریکا اعلام کرد یک خودرو به حصار کاخ سفید در آمریکا برخورد کرد و راننده آن کشته شد.

وی گفت: اندکی قبل از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت محلی یک خودرو با سرعت زیاد به دروازه بیرونی مجموعه کاخ سفید برخورد کرد. ماموران سعی کردند به راننده کمک کنند، اما وی در دم جان باخت. تحقیقات در حال انجام است.

سال گذشته نیز در ایالت دلاور آمریکا یک راننده خودرو با خودرویی که در کنار کاروان جو بایدن رئیس جمهور آمریکا قرار داشت تصادف کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • کشته شدن یک اسیر دیگر صهیونیست در غزه+فیلم
  • تصادف به‌خاطر لایی‌کشی خودروی دولتی در نیایش + فیلم
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • امدادرسانی هلال احمر قزوین به ۴۰ حادثه دیده در آزادراه‌های قزوین
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق
  • درگیری مسلحانه در زاهدان یک کشته و سه مجروح برجا گذاشت