Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون الله یاری روز یکشنبه در حاشیه بهره برداری این طرح ها در گفت و گو با ایرنا افزود : این طرح ها شامل تعدادی سفره خانه سنتی، سه هتل و یکی از بزرگترین مراکز تفریحی و اقامتی در این شهر است.
این طرحها در شهرستان اصفهان افتتاح شده است.
وی اظهارداشت : همچنین با حضور رییس سازمان میرث فرهنگی بزرگترین کارگاه تولید هنر سنتی فیروزه کوبی در شهر برخوار، قلمکاری و حمام تاریخی گرگاب و کاروانسرای شهر گز مورد بازدید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


الله یاری دیدار با فعالان و دوستداران میراث فرهنگی و هنرمندان صنایع دستی از دیگر برنامه های سفر مونسان به استان اصفهان اعلام کرد.
استان اصفهان به عنوان قطب گردشگری کشور، دارای 107 شهر و یکهزار و 934 روستاست و با بیش از 22 هزار بنا و اثر تاریخی که یکهزار و 850 مورد آن به ثبت ملی و هفت اثر آن به نام های میدان نقش جهان، کاخ چهلستون، باغ فین کاشان و مسجد جامع و سه قنات به نام های وزوان ،مزدآباد و مون به ثبت جهانی رسیده، کانون توجه گردشگران داخلی و خارجی است.
همچنین استان اصفهان دارای بیش از 600 خانه تاریخی است که بیش از نیمی از آنها در شهر اصفهان قرار دارد.
استان اصفهان دارای 90 هتل و 65 مهمانپذیر است.
6994/6026/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استان اصفهان اصفهان گردشگران داخلی و خارجی گردشگری مسجد جامع راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۱۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از زورخانه ده ونک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، زورخانه ده ونک که ۱۵۰ سال قدمت دارد با همکاری مردم و شهردای منطقه ۳ تهران ، بازسازی شد و دوباره به بهره برداری رسید.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • اسکن محوطه کمرزرین اصفهان انجام شد/ تلاش برای آغاز فصل دوم کاوش
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • چادگان؛ نگین گردشگری اصفهان
  • حیدرآباد؛ اصفهانی نو در قلب هندوستان
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد