Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@14:19:59 GMT

آه اسپانیا دامن لوپتگی را رها نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۲۴۶۷

آه اسپانیا دامن لوپتگی را رها نمی‌کند

رئال مادرید با هدایت سرمربی اسپانیایی به کسب نتایج ضعیفش ادامه داد و مقابل لوانته هم شکست خورد.

به گزارش ایسنا، رئال مادرید در هفته نهم لالیگا بعد ظهر امروز (شنبه) در خانه به مصاف لوانته رفت و دو بر یک مغلوب شد. 

در حالی که میزبان در سانتیاگو برنابئو به دنبال گلزنی و پایان دادن به رکورد بد خود در این زمینه بود دروازه‌اش را در دقیقه ۶ باز شده دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشتباه رافائل واران باعث شد مهاجم حریف به راحتی به توپ برسد و دروازه تیبو کورتوا را باز کند. در ادامه باز هم مدافع فرانسوی اشتباه کرد و در محوطه جریمه با دست به توپ ضربه زد. داور با کمک VAR پنالتی گرفت و راجر بازی را دو بر صفر به نفع لوانته کرد. 

سفیدپوشان در ادامه توانستند گل بزنند اما داور به کمک  VAR آن را آفساید اعلام کرد. شاگردان یولن لوپتگی فرصت داشتند به گل برسند اما درخشش دروازه‌بان حریف و مدافعان اجازه نداد توپی از خط دروازه عبور کند. لوانته در ضد حمله‌ها خطرناک بود اما در نهایت نیمه اول با پیروزی لوانته پایان یافت.

در نیمه دوم میزبان به حمله‌های کم جان خود ادامه داد و گرت بیل وارد زمین شد. با این حال باز هم سفیدپوشان به گل نرسیدند و بدترین رکورد خود در زمینه گلزنی را به ثبت رساندند. آن‌ها ۴۸۱ دقیقه گلزنی نکردند. در ادامه کریم بنزما به جای ایسکو وارد زمین و سبایوس جایگزین مارکو آسنسیو شد. در نهایت سفیدپوشان به گل رسیدند. مارسلو در دقیقه ۷۲ با پاس بنزما با یک شوت سرکش اختلاف را به حداقل رساند و به ناکامی‌های مادرید در این زمینه پایان داد. میزبان که نمی‌خواست در خانه شکست بخورد به حمله‌هایش ادامه داد و بنزما ضربه‌اش به تیرک برخورد کرد. 

ماریانو در دقیقه ۸۷ گل دوم مادرید را به ثمر رساند اما داور آن را قبول نکرد چون معتقد بود در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است. مادرید با هدایت سرمربی اسپانیایی در ۹ هفته تنها ۱۴ امتیاز کسب کرده است و یکی از بدترین نتایج تاریخش را به ثبت رساند. 

لوپتگی که به خاطر امضای قرارداد با رئال مادرید پیش از آغاز  جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از هدایت تیم ملی اسپانیا برکنار شده بود در تیم مادریدی نتایج خوبی کسب نکرده است. اسپانیا در نبود این سرمربی در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی حذف شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام رئال مادريد لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۲۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل دست به دامن فرانسه برای کاهش حملات حزب الله

صهیونیست ها بعد از ناکامی در غزه تلاش دارند از طریق مذاکره با طرف های لبنانی با واسطه گری فرانسه، از فشار نبرد در جبهه شمالی بکاهند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل تسنیم، طی روزهای گذشته بیروت میزبان وزیر خارجه فرانسه و عاموس هوکشتاین نماینده ویژه بایدن بود و دو هفته قبل هم نخست وزیر و فرمانده ارتش لبنان در پاریس مهمان امانوئل مکرون بودند.

محور رایزنی های این دو مقام عالی رتبه مذاکره درباره طرحی است که دوماه قبل توسط فرانسوی ها ارائه شده که رسانه ها این طرح را "طرح سه مرحله ای فرانسه" نامیده اند.

 

.

 

در مرحله اول این طرح، آتش بس در مرزهای لبنان و سرزمین های اشغالی برقرار می شود، در مرحله دوم هم نیروهای مسلح لبنانی 10 کیلومتر از مرز با فلسطین اشغالی فاصله می گیرند تا نیروهای ارتش لبنان و یونیفل در این مناطق مستقر می شود. در مرحله سوم، مذاکرات میان بیروت و تل آویو برای حل مشکلات مرزی لبنان و اسرائیل آغاز می شود.

دوماه قبل منابع نزدیک به حزب الله این پیشنهاد را رد و  بر توقف حملات در غزه به عنوان پیش شرط پایان درگیری در جبهه جنوب لبنان تاکید کردند، لکن فرانسوی ها با برخی تغییرات در طرح اولیه پیشنهادی، بار دیگر به بیروت بازگشتند.

وعده کمک های مالی بیشتر به ارتش لبنان، عقب نشینی تجیهزات حزب الله (نه نفرات)، کمک به حل مشکلات سیاسی داخلی لبنان و همکاری در زمینه اکتشاف گاز  از جمله مفاد پیشنهاد فرانسه است. 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • اسرائیل دست به دامن فرانسه برای کاهش حملات حزب الله
  • متئو لاهوز: به خاطر زدن تونل افتخار برای رئال مادرید، محروم شدم!
  • ناکامی بزرگ بلوگرانا؛ بارسلونا فصل را بدون جام به پایان می‌رساند!
  • قهرمانی رئال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • پرافتخارترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید؛ ناچو و مودریچ به صدر رسیدند
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • ساعت پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز + پخش آنلاین