Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@19:51:57 GMT

رونمایی از ۲ مجموعه شعر

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۲۹۵۲

رونمایی از ۲ مجموعه شعر

مجموعه شعرهای «شناسنامه دختر مسیح» و «میان این همه زن» سروده حورا نیک‌بخت رونمایی می‌شود.

به گزارش ایسنا بر اساس خبر رسیده، این نشست دوشنبه سی‌ام مهرماه در خانه شاعران ایران و در نشست هفتگی دوشنبه‌های شعر و موسیقی برپا می‌شود.

در این نشست، منتقدان درباره شعرهای این دو مجموعه سخنرانی می‌کنند و شعرخوانی حورا نیک‌بخت و شاعران مهمان از جمله بخش‌های دیگر برنامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونمایی مجموعه شعرهای «شناسنامه دختر مسیح» و «میان این همه زن» ساعت ۱۷ روز یادشده در محل خانه شاعران به نشانی خیابان دکتر شریعتی، خیابان شهید کلاهدوز (دولت)، نبش کوچه نعمتی برگزار می‌شود.

حضور علاقه‌مندان در این برنامه، آزاد و رایگان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام مجموعه شعر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۲۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این مجموعه به کارگردانی سروش صحت (محصول سال ۱۳۹۱) ساعت ۲۱ پخش و روز بعد ساعات ۵ بامداد و ۱۳  بازپخش می شود.

در خلاصه مجموعه «پژمان» آمده است: در این مجموعه پژمان جمشیدی، از بازیکنان سابق تیم ملی فوتبال ایران، در نقش خود به عنوان ستاره سابق پرسپولیس ایفای نقش می‌کند.

او نقش فوتبالیستی را دارد که برای چهارمین فصل متوالی و با وجود تلاش فراوان، موفق به پیدا کردن تیمی برای خود نمی‌شود، ولی با این وجود همچنان در حال و هوای شهرت و محبوبیتش به سر می‌برد. او به همراه مدیر برنامه‌اش (سام درخشانی) به دنبال تیم می‌گردد و در این مسیر اتفاقات جالبی برای او و مدیر برنامه‌اش رخ می‌دهد.

پژمان جمشیدی، سام درخشانى، بهاره رهنما، شقایق دهقان، هوشنگ حریرچیان و بیژن بنفشه خواه از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

 

دیگر خبرها

  • آنچه در آئین افتتاحیه هفته فرهنگی سنندج گذشت + فیلم
  • افتتاحیه برنامه های هفته سنه / سردیس استاد عباس کمندی رونمایی شد + فیلم
  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • نخستین حلقه‌ مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر رونمایی شد
  • رونمایی از مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!» با پخش از شبکه امید
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!»
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال + تصاویر
  • برگزاری جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت دراردل