Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-28@14:55:57 GMT

علت روبه‌رو نشدن طباطبایی با سرمربی استقلال

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۳۲۵۳

به گزارش وانانیوز،  هادی طباطبایی  درباره برتری ۲ بر یک استقلال مقابل سایپا در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: استقلال نیاز به کسب چنین نتیجه‌ای داشت، چرا که هواداران در چند وقت اخیر اذیت شده بودند. تیمی که همه منتظر بودند در فصل جاری نتایج درخشانی بگیرد، نابود شد و تیم جدیدی برای فصل جدید شکل گرفت.

وی افزود: هواداران در بازی با سایپا، الحق و انصاف از تیم‌شان حمایت کردند، هوادارانی که در فصل جاری از ابتدای نقل‌وانتقالات تا به اینجای مسابقات، عذاب کشیده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید تشکری ویژه از کادر فنی داشته باشیم که بازیکنان را از لحاظ تاکتیکی به هم نزدیک کردند و شرایط را به تیم بودن پیش می‌برند.

دروازه‌بان پیشین استقلال با اشاره به موقعیت‌هایی که بازیکنان این تیم از دست می‌دهند، تصریح کرد: بخشی از این مشکلات به کم‌تجربگی بازیکنان برمی‌گردد. استقلال تیم بزرگی است و قرار بود بازیکنان جوان کنار باتجربه‌ها شکل بگیرند، اما دست کادر فنی خالی بودند و مجبور به استفاده از بازیکنان جوان شدند. یکسری از بازیکنان از فصل گذشته جدا شدند و جانشین‌هایی که آمدند، اکنون روی نیمکت نشسته‌اند. بنابراین، کادر فنی مجبور شد که از بازیکنان جوان بهره ببرد. این بازیکنان هم نیاز به زمان دارند تا باتجربه شوند.

طباطبایی در خصوص اینکه در جایگاه VIP با استقلالی‌ها از جمله وینفرد شفر روبه‌رو نشد، گفت: مشکلی با شفر ندارم و اگر او را ندیدم، برای این بود که می‌دانستم مربی در آن شرایط نیاز به آرامش و تمرکز دارد. از نظر من، شفر در ناکامی‌های اخیر مقصر نبوده است. تیم خوب فصل گذشته، به یکباره دچار تغییرات شد و اکنون شفر نیاز به زمان دارد تا استقلال امسال را به شرایط ایده‌آل پیش ببرد.

وی در مورد اینکه با وجود انتقاد‌هایی که از مدیریت استقلال کرده، در ورزشگاه از سوی هواداران تشویق شد، تصریح کرد: مردم به خوبی از من استقبال کردند، چون می‌دانستند حرف بدی نزده‌ام. اگر صحبت‌هایم اشتباه بوده است، چرا یک نفر انتقاد نکرد؟ آن چند درصدی که در شبکه‌های اجتماعی به من حمله کردند، استقلالی واقعی نبودند.

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۳۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند

به گزارش "ورزش سه"، با تصمیم جواد نکونام سرمربی استقلال تمرین امروز آبی‌پوشان تعطیل شد تا بازیکنان به استراحت بپردازد و بتوانند با ریکاوری ذهنی و فنی از فردا کار خود را برای مسابقه با تراکتور از سر بگیرند.

با وجود تعطیلی تمرین روز جمعه استقلالی‌ها اما مربیان آبی‌پوش امروز تعطیل نبودند و به محل کار رفتند.

اعضای کادرفنی استقلال امروز به همراه جواد نکونام در کمپ مرحوم حجازی حضور یافتند تا جلسه ای را برگزار کنند و درباره مسائل فنی مربوط به تیم به بحث و تبادل نظر بپردازند.

نکونام و دستیارانش امروز درباره مباحث فنی استقلال بحث و تبادل نظر کردند و با آنالیز برخی بازیهای تراکتور به بررسی نقاط ضعف و قوت این تیم پرداختند تا بتوانند به بازیکنان نکات مورد نظر را گوشزد کنند.

دیگر خبرها

  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است
  • با صعود به فینال برند ایران حفظ شد/ قهرمانی نیاز فوتسال ایران است
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • لیورپول با آرنه اسلوت قمار می‌کند؛ آن‌ها به برنده‌ای مثل توماس توخل نیاز دارند
  • شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو