Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - رئال مادرید با سبقت از تیم آمانسیو بدترین روند خود در گلزنی را ثبت کرد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از گل، ظهر امروز و در یکی از رقابت های هفته نهم لالیگا رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان لوانته بود و در پایان در کمال ناباوری با نتیجه 2-1 مغلوب مهمان خود شد تا برای پنجمین بازی متوالی در تمام رقابت ها از کسب برد ناکام بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئال مادرید که در 4 بازی گذشته خود دروازه هیچ رقیبی را باز نکرده بود و با احتساب گل دقیقه 41 مارکو آسنسیو در بازی مقابل اسپانیول، این آمار را به 409 دقیقه رسانده بود، در دقیقه 56 این مسابقه یک رکورد تاریخی ثبت کرد.

پیش از این بدترین رکورد رئال مادرید در گلزنی در سال 1985 رقم خورده بود که تیم تحت هدایت آمانسیو آمارو برای 464 دقیقه دروازه تیمی را باز نکرد. رئال مادرید امروز تا دقیقه 56 فرصت داشت تا با گلزنی از رسیدن به این رکورد منفی جلوگیری کند اما این اتفاق نیفتاد و بازی با رسیدن به دقیقه 56، با نتیجه 2-0 دنبال شد تا به این ترتیب رئال مادرید تحت هدایت جولن لوپتگی بدترین روند عدم گلزنی در تاریخ 116 ساله رئال مادرید را با گذراندن 465 دقیقه ثبت کند.

البته رئال این رکورد را تا 16 دقیقه دیگر هم امتداد داد و مارسلو در دقیقه 72 بالاخره گلزنی کرد تا روند ناکامی های کهکشانی ها بالاخره در عدد 481 دقیقه (8 ساعت و یک دقیقه!) متوقف شود.

نکته جالب آن است که آمانسیو آمارو در سال 1985 و بعد از ثبت آن رکورد منفی شغل خود را از دست داد و از کار برکنار شد و حالا باید دید بعد از 33 سال، آیا سرنوشت او برای لوپتگی هم رقم خواهد خورد یا خیر؟

قبل از فرارسیدن سپتامبر رئال مادرید در 4 بازی رسمی خود آمار 12 گل زده را ثبت کرده بود اما رئال بعد از آن بازی در 7 مسابقه تنها 5 گل زده که 3 تا از آن ها به تنهایی در یک مسابقه وارد دروازه رم شده اند.

به نظر می‌رسد غیبت کریس رونالدو در رئال مادرید روز به روز بیشتر حس می‌شود. رئال مادرید در تابستان بازیکنی را با 100 میلیون یورو به یوونتوس واگذار کرد که در 9 سال حضور در مادرید آمار حیرت انگیز 450 گل در 438 بازی را ثبت کرده بود و علیرغم رسیدن به 33 سالگی، در فصل گذشته نیز 44 گل در 44 بازی به ثمر رسانده بود.

رئال با از دست دادن رونالدو، نتوانست ستاره ای در آن حد و اندازه را جذب کند و پیراهن شماره 7 او را هم به تن ماریانو دیاز کرد؛ مهاجمی که تنها 12 ماه قبل به لیون فروخته بود و با 23 میلیون یورو به برنابئو بازگرداند. آمار ماریانو در فصل جاری یک گل در تنها 6 مسابقه بوده که آن نیز در لحظات پایانی بازی در مقابل رم به ثمر رسید.

مشکلات تهاجمی رئال شاید عزم سران سفیدها را برای جذب یک سوپراستار جدی تر کند. بازیکنانی نظیر نیمار و هازارد که در این تابستان به نظر می‌رسید تلاش چندانی برای جذب آن ها از سوی سران مادریدی صورت نگرفته است.

7712

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی رئال مادرید اختصاصی لالیگا ویژه کریس رونالدو ماریانو دیاز جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۴۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریاد و لبخند سردار سوژه رم شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون در لحظات باقی‌مانده از دیدار رم مقابل اودینزه که مجددا صورت گرفت و از دقیقه 73 به بعد برگزار شد، در جمع نفرات اصلی جالوروسی حضور یافت و در شب برتری مهم تیمش توانست عملکرد خوبی داشته باشد.

ستاره ایرانی رم در حالی در لحظات کوتاه مدت باقی‌مانده از بازی نیمه کاره جالوروسی و اودینزه در هفته سی و دوم سری آ ایتالیا به میدان رفت که در دقیقه 85 نزدیک بود با توپ‌ربایی از مدافع حریف گلزنی کند، اما فرار سریع و شوت محکم او را گلر حریف مهار کرد.

سردار آزمون که سه شب قبل در مسابقه مقابل بولونیا حضور تعویضی در زمین داشت و موفق به گلزنی شد، امیدوار بود در دومین بازی پیاپی برابر اودینزه هم این کار را انجام بدهد که گلر حریف مانع او شد ولی با این وجود عملکرد موثری ارائه داد.

تیم رم که پیش از شروع مجدد بازی و در مسابقه‌ی قبلی برابر اودینزه به تساوی یک بر یک رسیده بود، با فشار حملات خود موفق به گلزنی در دقیقه 5+90 روی ارسال پائولو دیبالا از جناح چپ و ضربه سر بریان کریستانه شد تا سردار آزمون که مقابل تیرک دوم جای‌گیری داشت، فریاد شادی سر بدهد.

فریاد سردار آزمون در لحظه گل لحظه آخری و برتری دو بر یک رم مقابل اودینزه و نحوه شادی او پس از این دیدار سوژه صفحات مجازی رسمی جالوروسی شده و دو عکس او جلب توجه زیادی می‌کند.

دیگر خبرها

  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم
  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • فریاد و لبخند سردار سوژه رم شد (عکس)
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس