Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@07:31:25 GMT

مورینیو: هواداران چلسی احترام مرا نگه نداشتند

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۴۲۰۴

به گزارش ایلنا، با به ثمر رسیدن گل دوم چلسی، مارکو ایانی، دستیار مائوریتزیو ساری سرمربی آبی‌های لندن، در مقابل آقای خاص شروع به خوشحالی کرد و بلافاصله به سمت تونل منتهی به رختکن‌ها دوید و آقای خاص هم به دنبال او. با این حال با مداخله نیمکت‌نشینان دو تیم و مأموران امنیتی این قائله خاتمه پیدا کرد، هرچند که مورینیو در ادامه از سوی هواداران چلسی هو شد و با آنها هم وارد درگیری لفظی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژوزه مورینیو پس از بازی در پاسخ به خبرنگارانی که از او درباره اتفاقات دقیقه پایانی سؤال می‌پرسیدند، گفت: اوه به خودتان بیاید. من ترجیح می‌دهم به شما بگویم به جای آن اتفاق روی 97 دقیقه بازی خوبی که دیدید، تمرکز کنید.

مورینیو ادامه داد: هواداران چلسی احترام مرا نگه نداشتند و من مقصر این کار آنها نیستم. کاری را که امروز انجام دادم را در مادرید، در میلان و در پورتو هم انجام خواهم داد و واکنشی که هواداران در آنجا نشان خواهند داد به من ربطی ندارد.

آقای خاص در نهایت تأکید کرد که ماجرای درگیری‌اش با مربی چلسی ختم به خیر شده است. او تأکید کرد: من از هیچ چیزی ناراضی نیستم. بعد از حرکتی که دستیار ساری انجام داد، ساری اولین نفری بود که نزد من آمد و گفت که خودش به این مسئله رسیدگی می‌کند. دستیار او هم آمد و از من عذرخواهی کرد. من هم به او گفتم فراموشش کن. من هم در دوران مربیگری‌ام اشتباهات فراوانی مرتکب شده‌ام.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بازی چلسی فوتبال لندن ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۴۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه به لیورپول: مورینیو دوای درد شماست!‏

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه بحث درباره جانشینی یورگن کلوپ ‏در لیورپول داغ شده، تا کنون از آرنه اسلات، روبن آموریم و روبرتو ‏دی‌زربی به عنوان گزینه‌های اصلی یاد شده است. ‏

اما دتمار هامان، ستاره سابق قرمزها، پیشنهاد عجیبی به مدیران ‏باشگاه ارائه داد: ژوزه مورینیو. هامان می‌گوید تنها کسی که از عنوان ‏ترسناک "لیورپولِ بعد از کلوپ" نمی‌ترسد و می‌تواند لیورپول را ‏همچنان تیمی برنده نگه دارد تنها و تنها ژوزه مورینیو است. ‏

یورگن کلوپ نزدیک به 9 سال هدایت لیورپول را بر عهده داشته و نه ‏تنها برای هواداران این تیم بلکه برای همه فوتبال‌دوست‌ها تصور ‏لیورپول بدون کلوپ دشوار به نظر می‌رسد. به همین دلیل است که ‏به نظر می‌رسد کمتر مربی‌ای حاضر است فصل آینده روی نیمکتی ‏بنشیند که تا کنون نیمکت یورگن کلوپ بوده است. ‏

دتمار هامان در مصاحبه با سایت گل در این باره گفت:" مورینیو برای ‏کوتاه‌مدت مربی ایده‌آل لیورپول است. من عاشق مورینیو هستم و ‏همه می‌دانیم که (جانشین کلوپ بودن) او را نخواهد ترساند. ولی ‏خیلی مربی‌ها هستند که اسم نیاورم بهتر است، آنها می‌گویند ‏مربی‌گری در لیورپول شغل رویایی من است ولی جانشین کلوپ ‏شدن غیرممکن است. این را در یونایتد و دوران بعد از فرگوسن هم ‏دیدیم. هر چه بیشتر فکر می‌کنم می‌بینم تنها کسی که می‌تواند ‏لیورپول را در همین سطح نگه دارد مورینیو است". ‏

دیگر خبرها

  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید
  • شوک به هواداران آرژانتین و چلسی
  • آینده مبهم در لندن | سردرگمی در چلسی!
  • معارفه حمید مطهری پیش از تمرین تراکتور + عکس
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • سلفی گرفتن میکل آرتتا با هواداران ایتالیایی آرسنال پس از برتری 5-0 مقابل چلسی / فیلم
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • طعنه هواداران چلسی به آرسنال؛ جام لیگ قهرمانان در استادیوم امارات رؤیت شد! + عکس
  • توصیه به لیورپول: مورینیو دوای درد شماست!‏