Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیژن طاهری: شفر تصمیم گرفت حسینی درون دروازه باشد مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه باید از پای مهاجم این تیم عکسبرداری شود، گفت: با تصمیم وینفرد شفر حسینی درون دروازه ایستاد.به گزارش بلاغ،بیژن طاهری که به جای وینفرد شفر در نشست خبری بعد از بازی استقلال با سایپا حاضر شده بود، درباره پیروزی آبی پوشان گفت:

بازی بسیار خوبی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمین برای هر دو تیم ناهموار بود. ابتدا گل خوردیم ولی به خوبی به بازی برگشتیم. زمانی که عقب افتادیم هواداران ما را تنها نگذاشتند. مهمتر از برد، بازی خوب بازیکنان بود. هر هفته بهتر از قبل می شویم.

مربی استقلال درباره محرومیت وینفرد شفر تصریح کرد:

بین دو نیمه صحبت داشتیم. از روی سکو می گفتند که چه دستوراتی را پیاده کنیم.

بیژن طاهری درباره اشتباه مهاجمان استقلال از جمله صیادمنش در ضربات آخر گفت:

مهاجمان ما جوان هستند. بازیکنان در ترمینات ۴۵ دقیقه بیشتر می مانند و روی ضربات آخر کار می کنند. مطمئن باشید در آینده مهاجم شش دانگ تحویل می دهیم.

بیژن طاهری درباره بازی کردن طارق همام گفت:

همام خوب تمرین کرد و شفر تصمیم گرفت که این هفته بازی کند.

وی درباره مصدومان استقلال گفت:

فرشید اسماعیلی و خسرو حیدری فیزیوتراپی می کنند. صیادمنش از مچ پایش آزمایش ام.آر.آی می گیرد. امیدوارم اتفاق خاصی برای او رخ نداده باشد.

بیژن طاهری مربی استقلال در خصوص عملکرد حسین حسینی گفت:

هر دو دروازه بان ما خوب هستند ولی شفر تصمیم می گیرد چه کسی بازی کند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۴۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی چند هفته قبل اعلام کرده بود که دیگر تصمیم برای ادامه همکاری با بارسلونا ندارد و هر اتفاقی هم که رخ دهد در انتهای فصل جاری نیمکت این تیم را ترک خواهد کرد و به دوران حضورش در بارسا به عنوان مربی پایان خواهد داد.

از همون زمان اعلام شد که خوان لاپورتا و دیگر مدیران باشگاه بارسلونا در تلاش هستند تا مربی جوان را از تصمیمی که گرفته منصرف کند و در نهایت موفق به انجام این کار شدند و او را راضی کردند که فصل آینده هم در سمت سرمربی این تیم حضور داشته باشد.

سرمربی و رئیس بارسلونا روز گذشته در نشست خبری این تصمیم را به صورت رسمی به خبرنگاران و هواداران این تیم اعلام کردند و تباس ساعاتی بعد در پاسخ به سوالی در این باره به رسانه‌ها گفت:«ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیمی است که این باشگاه گرفته است.

من روی چنین مسائلی تمرکز نمی‌کنم و به همین دلیل مهم نیست که آیا این اتفاق من را شگفت زده کرده است یا نه. در جایگاهی نیستم که درباره مربیان و کارهایی که انجام می‌دهند صحبت کنم. اگر لاپورتا معتقد است که این تصمیمی درست برای بارسلوناست و ژاوی خوشحال است، پس این بهترین تصمیم برای بارسا خواهد بود اما من نمی‌توانم در این باره نظر بدهم.»

دیگر خبرها

  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!
  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • برتری رم در یک دیدار عجیب/ دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • لطف بزرگ مربی پرسپولیسی به دروازه‌بان استقلال
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • خاویر تباس: اگر تکنولوژی خط دروازه بی‌نقص بود، از آن استفاده می‌کردیم
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها