Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-04@04:41:26 GMT

برگزاری دوره تربیت مربی کمک‌های اولیه در گلستان

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۴۷۹۷

خرداد: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: اولین دوره تربیت مربی کمک‌های اولیه رشته‌های مرتبط پزشکی و پیراپزشکی در جمعیت هلال‌احمر گلستان برگزار شد.
به گزارش خرداد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر گلستان محمدعلی هروی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان اظهار کرد: به‌منظور ارتقا سطح دانش و نگرش و عملکرد مربیان کمک‌های اولیه و نیاز مبرم به حضور فارغ‌التحصیلان رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی و تدریس کمک‌های اولیه؛ دوره تربیت مربی کمک‌های اولیه در جمعیت هلال‌احمر گلستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این دوره چهارروزه که از ۲۳ الی ۲۶ مهرماه برگزار شد ۳۶ نفر از رشته‌های مرتبط پزشکی و پیراپزشکی شرکت کردند.
هروی خطاب به شرکت‌کنندگان گفت: ثمره ارتباط بیشتر با هلال‌احمر، استفاده مطلوب از این پتانسیل در استان به‌عنوان یک دستگاه خدمت رسان خواهد بود.
گفتنی است این دوره با حضور ناظر کشوری سرکار خانم افرا از معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال‌احمر برگزار شد و با آزمونی در انتهای دوره به کار خود پایان داد. برچسب ها: گرگان ، هلال احمر گلستان ، کارگاه آموزشی

منبع: خرداد

کلیدواژه: گرگان هلال احمر گلستان کارگاه آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۴۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم عملیات هوایی برای یافتن دختر گمشده در گلستان بعد از ۵ روز

جمعیت هلال احمر ایران با انتشار ویدیویی از ادامه عملیات جستجو برای یافتن یسنا، کودک ۴ ساله اهل کلاله خبر داد. بر اساس این ویدیو عملیات جستجو در پنجمین روز با کایت بر فراز یلی بدراق انجام گرفته است. هلال احمر گفته که ظرفیت‌های خود را افزایش داده و با جست‌وجوی زمینی و هوایی عملیات ادامه دارد، همچنین بالگرد هلال‌احمر و سگ‌های زنده یاب بکارگرفته شدند و ۸۷ نیروی عملیاتی در تلاشند. یسنا، از روز یکشنبه ۹ اردیبهشت‌ماه در زمین‌های کشاورزی منطقه مفقود شده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آبشاره «لوه» گالیکش برای بار دوم در این هفته قربانی گرفت
  • برگزاری دوره تربیت مربی «مخابرات و ارتباطات رادیویی» در استان سمنان
  • اولین صحبت‌های کایت‌سواری که «یسنا» را زنده پیدا کرد + آخرین وضعیت سلامتی یسنا
  • ماجرای مفقود شدن «یسنای» ۴ ساله در گلستان
  • فیلم عملیات هوایی برای یافتن دختر گمشده در گلستان بعد از ۵ روز
  • ماجرای مفقود شدن«یسنا» ۴ ساله چیست؟
  • دستور ویژه رییس هلال احمر برای نجات یسنا
  • ارائه خدمات پزشکی گروه جهادی الکفیل در زنجان
  • ادامه جستجو برای یافتن «یسنا»
  • دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود