Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-26@08:36:33 GMT

دستگیری دو توزیع کننده اسکناس‌های تقلبی

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۴۹۷۸

خرداد: رئیس کلانتری ۱۵۱ یافت آباد دستگیری ۲ توزیع کننده اسکناس‌های جعلی خبر داد.
به گزارش خرداد به نقل از میزان سرهنگ محمد رضا موسوی اظهار داشت: یک ماه قبل اخباری مبنی بر اینکه سرنشینان یک دستگاه خودرو ام وی ام مشکی رنگ در سطح حوزه کلانتری اقدام به توزیع اسکناس‌های تقلبی می‌کنند دستگیری توزیع کنندگان اسکناس‌های جعلی در دستور کار قرار گرفت و تیمی از ماموران کلانتری مسئولیت پرونده آنان را بر عهده گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: مشخصات خودرو متهمان در اختیار ماموران گشت انتظامی قرار داده شد تا به محض رویت خودرو، آن را متوقف و سرنشینانش را دستگیر کنند.
رئیس کلانتری محله یافت آباد با اشاره به اینکه شب گذشته در محل ایست و بازرسی خودروی ام وی ام مشکی رنگی که تصادف کرده بود، نظر ماموران را به خود جلب کرد، ادامه داد: ماموران کلانتری برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف و در بازرسی انجام شده از خودرو ۵۷ تراول و یک قطعه اسکناس ۱۰ هزار تومانی کشف کردند.
سرهنگ موسوی در پایان خاطر نشان کرد: ۲ سرنشین خودرو به کلانتری منتقل و تحت بازجویی قرار گرفتند و ضمن اعتراف به جرم، به همکاری یک دیگر در توزیع اسکناس‌های تقلبی اعتراف کردند. برچسب ها: اسکناس های تقلبی ، رئیس کلانتری ، سرهنگ محمد رضا موسوی

منبع: خرداد

کلیدواژه: اسکناس های تقلبی رئیس کلانتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۴۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه

سرهنگ فارسی گفت: در پی چند فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان مراغه موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را در مخفیگاه خود دستگیر کردند و ضمن کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی سارق را برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی دلالت دادند. 

وی اضافه کرد: متهم در بازجویی‌های فنی به عمل آمده با مشاهده اسناد و مدارک به دست آمده تاکنون به ۱۲ فقره سرقت محتویات و لوازم داخل خودرو در سطح شهر مراغه اعتراف کرد که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. 

سرهنگ فارسی در پایان به همشهریان توصیه نمود به هشدار‌های پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت که توسط کارشناسان انتظامی ارائه می‌شود توجه داشته باشند و خودرو و موتورسیکلت خود را در مکان مطمئن پارک نموده و در جهت پیشگیری از سرقت خودرو خود را به تجهیزات ایمنی لازم از قبیل قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال و قفل فرمان مجهز کنند تا امکان سرقت از سارقان سلب شود و از گذاشتن هرگونه وسایل قیمتی از قبیل تلفن‌همراه، اسناد و مدارک، شناسنامه، وجه نقد  بر روی صندلی خودرو خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ و تقدیر و پیشنهادات خود را به شماره تلفن ۱۹۷ گزارش نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • دستگیری ماشین قاچاق سوخت در کرخه خوزستان
  • دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه