Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - برایتون سومین پیروزی فصل را در سنت جیمز پارک جشن گرفت.

به گزارش وبسایت نود، در ادامه رقابت های هفته نهم لیگ برتر انگلیس از ساعت 17:30 به وقت تهران 6 بازی به شکل همزمان برگزار شد که در این بازی ها برایتون به یک برد خارج از خانه رسید و منچسترسیتی نیز با اقتدار از سد برنلی گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ورزشگاه سنت جیمز پارک نیوکاسل میزبان برایتون بود که این مسابقه در نهایت با برتری 1-0 برایتون به پایان رسید. در این بازی که علیرضا جهانبخش 90 دقیقه برای برایتون بازی کرد، کایال تک گل برایتون را در دقیقه 29 به ثمر رساند. برایتون با این پیروزی 1 امتیازی شد و به رده دوازدهم رسید و نیوکاسل با همان 2 امتیاز قعرنشین لیگ برتر شد.

جهانبخش برای دومین بار در ترکیب اصلی برایتون در لیگ برتر قرار گرفت و اولین بازی 90 دقیقه ای خود را در سنت جیمز پارک پشت سرگذاشت. او با 4 تکل، بیش از هر بازیکن دیگری در میدان تکل زد و در دقیقه 74 هم یک کارت زرد از آندره مارینر، داور مسابقه دریافت کرد.

در ورزشگاه اتحاد منچسترسیتی با نتیجه 5-0 مقابل برنلی به پیروزی رسید. آگوئرو (17)، برناردو سیلوا (54)، فرناندینیو (56)، ریاض ماهرز (83) و لروی سانه (90) گل های منچسترسیتی را به ثمر رساندند تا شاگردان پپ گواردیولا 23 امتیازی شده و با تفاضل گل 24+ به صدر جدول راه یابند. سیتی تنها در صورتی امشب صدر جدول را به لیورپول واگذار می‌کند که لیورپول با اختلافی 13 گله هادرزفیلد را شکست دهد.

در ورزشگاه لندن (المپیک) و دیدار دو تیم پایتخت نشین، این تاتنهام بود که موفق شد با تک گل اریک لاملا در دقیقه 44 وستهم را شکست داده و هفتمین پیروزی فصل را کسب کند. شاگردان مائوریسیو پوچتینو با این برد به امتیاز 21 رسیدند و خود را موقتا به جایگاه سوم جدول رساندند.

در مولینکس، وولورهمپتون میزبان واتفورد بود و در نهایت 2-0 به حریف خود باخت. کاپو (20) و پریرا (21) گل های واتفورد را به ثمر رساندند. واتفورد و وولورهمپتون به ترتیب با 16 و 15 امتیاز در رده های هفتم و هشتم جدول قرار دارند.

دیدار دو تیم بورنموث و ساوتهمپتون در ورزشگاه وایتالیتی با تساوی بدون گل به پایان رسید. بورنموث با این تک امتیاز 17 امتیازی شد و در رده ششم نشست و ساوتهمپتون نیز با 6 امتیاز به رده شانزدهم جدول راه یافت.

در دیدار جذاب امروز هم در ولز کاردیف سیتی با نتیجه 4-2 از سد فولام گذشت تا ضمن کسب اولین برد فصل، هم خود را از منطقه خطر نجات دهد و هم فولام را به جای خود به منطقه سقوط بفرستد. مورفی (15)، رید (20)، پترسون (65) و هریس (87) گل های کاردیف را زدند و آندره شورله (11) و رایان سسنیون (34) گل های فولام را وارد دروازه تیم ولزی کردند. رایان سسنیون با این گل به نخستین بازیکن متولد قرن 21 تبدیل شد که در لیگ برتر گلزنی می‌کند. کاردیف و فولام هر دو با 5 امتیاز و بر حسب تفاضل گل (11- برای کاردیف و 14- برای فولام) به ترتیب در رده های هفدهم و هجدهم قرار دارند.

در آخرین بازی امشب هادرزفیلد از ساعت 20 به وقت تهران میزبان لیورپول خواهد بود.

7712

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی اختصاصی منچسترسیتی نیوکاسل تاتنهام ویژه لیگ برتر انگلیس علیرضا جهانبخش برایتون جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۵۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش

تیم فوتبال فاینورد در دیداری که هافبک ایرانی‌اش در اواخر آن به میدان رفت، موفق به کسب سه امتیاز شد.

طرفداری | در چارچوب دیدارهای هفته سی‌‌و‌یکم لیگ دسته اول فوتبال هلند، شب گذشته (پنجشنبه) فاینورد میهمان ایگلز بود و موفق شد میزبانش را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.

جفری دی لانگ 25 (گل به خودی)، ایوانوسک 33 و آیاسه یوئدا 69 برای فاینورد گلزنی کردند و تنها گل ایگلز هم در دقیقه 45 توسط اولیور اوردسن رقم خورد.

علیرضا جهانبخش در دقیقه 85 این بازی به میدان رفت و جانشین زننده دومین گل تیمش شد.

فاینورد با این نتیجه 75 امتیازی شد و کورسوی امیدش برای رسیدن به آیندهوون صدرنشین که 84 امتیازی است - در فاصله نتها 3 هفته به پایان فصل - را زنده نگه داشت. اگرچه کار جهانبخش و یارانش برای قهرمانی بسیار سخت است  اما آنها از بابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده اطمینان حاصل کرده‌اند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی منچسترسیتی و برایتون + فیلم
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش
  • خلاصه بازی برایتون 0-4 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • سیتیزن‌ها در یک قدمی صدر / دی‌زربی در خانه گلباران شد!
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • پیروزی رم در مینی‌بازی سری آ با حضور فیکس سردار
  • برایتون - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون