Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-05@07:28:13 GMT

رامبد جوان: تا سه ماه دیگر برد پیت می‌شوم

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۵۹۲۰

رامبد جوان با انتشار تصویری از برد پیت بازیگر مطرح هالیوود، در اینستاگرام نوشت: «سلام عزیزان.
خوب و سلامت باشین. پست قبلى که عکسش مربوط به پشت صحنه فیلم قانون مورفى است و من و امیرجان مشغول دیدن و بررسى پلانى هستیم که فیلمبرداریش کردیم. متعلق به زمان تولید این فیلمه یعنى زمستون پارسال. اون موقع من در اوج چاقىِ خودم بودم (٩٦ کیلوگرم) مخصوصا به خاطر غذاهاى سوپر لذیذ گیلان قشنگمون.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از اون من ٥٠ قسمت خندوانه ساختم و پخش کردم پس منو دیدین و الان هم با مراقبت و رژیم و ایشالا ورزش، ٨٦ کیلوگرم هستم که با این مراقبت تا ٣ ماه دیگه ١٠ کیلو دیگه کم خواهم کرد.. اوووف چى بشم؟! قد ١٨٨ سیکس پک و چشا آبى و مو‌ها زیتونى و مجعد و پرپشت و..
عزیزاى من متوجه باشین که اون عکس متعلق به گذشتس نه زمان حال. از اینکه مجبور مى شم بعضى وقت‌ها به عزیزانى که به شدت عجول هستند و اولین نکته اى که به ذهنشون میاد رو به بیرون پرتاب مى کنن چیزهاى واضح رو توضیح بدم، از بقیه عذرخواهى کنم.

یه نکته دیگه هم عرض کنم خطاب به اونهایى که یه اثر رو ندیدن و نظر مى دن و ذهنشون رو طورى تربیت مى کنن که آمادگى مواجه شدن با هیچ چیز جدید رو ندارن. عزیزان، اول یه اثر رو ببینین و بعد نظرتون رو بى پرده بیان کنین. مخلص همتون هستم حتى همین دو گروهِ کم تحمل، ع

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سلامت پشت صحنه قانون پشت صحنه سلامت قانون مو هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۵۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شش مولفه اقتصاد مقاومتی متعلق به مردم است 

دریافت 46 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6095257

دیگر خبرها

  • ۲۳ استان گرفتار سیلاب/ امدادرسانی به ۵ هزار نف
  • ۲۳ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی/امدادرسانی به ۵ هزار نفر
  • گفت و شنود/ گاوش کو؟!
  • علم‌الهدی: وقتی نیرو‌های نخبه نظام به دنبال اجرای شرع و قانون بیفتند، باید حمایت مردم نیز پشتیبان آنها باشد/ حجاب متعلق به فرهنگ ایران است؛ در شاهنامه، فردوسی از قول منیژه نقل می‌کند «منیژه منم، دخت افراسیاب، برهنه ندیده تنم آفتاب»
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • صعود مقتدرانه بوکسور جوان ایران به فینال آسیا
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب متعلق به فرهنگ ایران است
  • شش مولفه اقتصاد مقاومتی متعلق به مردم است 
  • عنکبوتی به نام رامبد جوان ! | همه نامگذاری های عجیب جانوران
  • آخرین جزئیات از زمان رونمایی صندوق پوشش ریسک بازار سرمایه اعلام شد + فیلم