Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@16:06:37 GMT

روش تهیه‌ی دسر خامه‌ای با تکه‌های پرتقال

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۷۱۸۱

روش تهیه‌ی دسر خامه‌ای با تکه‌های پرتقال

مواد اولیه:
سفیده تخم‌مرغ دو عدد
شکر سه چهارم پیمانه
بادام خرد شده یک قاشق سوپخوری
پنیر خامه‌ای ۱۷۵ گرم
خامه شیرین زده شده یک دوم پیمانه
عسل دو قاشق سوپخوری
پرتقال خردشده ۲۲۵ گرم

روش تهیه:
فر را روی حرارت ۲۷۵ درجه فارنهایت گرم نگهدارید. دو عدد سفیده تخم‌مرغ را در کاسه ریخته و با همزن آنقدر بزنید تا کاملا سفید شود و پف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکر را کم‌کم اضافه کنید و به هم زدن ادامه دهید تا مایه یکدست شود. دو ورق کاغذ روغنی را به شکل دایره به قطر ۲۰ سانتی‌متر برش داده و روی سینی فر قرار دهید. نصف مایه را روی کاغذ روغنی و نصف دیگر را روی کاغذ روغنی دیگر بریزد و با پشت قاشق صاف کنید. روی یکی از دایره‌ها بادام خردشده بپاشید و سینی را در طبقه وسط فر به مدت ۳۰ تا ۴۰ دقیقه قرار دهید تا نان‌ها طلایی شود. سینی را از فر خارج کرده و کاغذ روغنی را به آرامی از نان‌ها جدا کنید و بگذارید خنک شود. در یک کاسه پنیر خامه‌ای، خامه زده شده و عسل را با همزن مخلوط کنید تا یکدست شود. سپس روی یکی از نان‌ها مالیده و نان دیگر را که روی آن بادام خرد شده ریخته‌اید روی آن قرار‌دهید و با تکه‌های پرتقال تزئین‌کنیم.   منبع: پرشین وی

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آشپزی دسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۷۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش شب آوا از شبکه باران

روابط عمومی صدا و سیمای گیلان اعلام کرد: سیمای مرکز گیلان با هدف ایجاد نشاط و شادمانی و ارائه اطلاعاتی درباره موسیقی گیلان به مخاطبان برنامه‌ای با عنوان «شب آوا» تهیه می‌کند. 

گزارش، گفتگوی کارشناسی، اجرای خوانندگان، معرفی کتاب و نو آوا بخش‌های مختلف این برنامه را تشکیل می‌دهد.

برنامه «شب آوا» پنجشنبه‌ها از ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه از شبکه باران پخش می‌شود.

عوامل دست اندر کار این برنامه عبارتند از: تهیه کننده: فرهاد ورزلدوست، دستیار تهیه: اسماعیل حاجتی، کارگردان تلویزیونی: حمید شیراوژن، مجری: علی آقازاده، تصویربرداران: سید حسن جعفری، علی احمدی، مسعود پژهان، صدابردار: عباس علی اکبری، منشی صحنه: مینا بالیدی و تدوین: بهروز مرادی.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • «کاغذ شطرنجی» بهروز افخمی پروانه ساخت گرفت
  • برداشت کلزا در مزارع میاندورود
  • اعلام قیمت خرید تضمینی کلزا در گلستان
  • پخش شب آوا از شبکه باران
  • افزایش ظرفیت تولید کاغذ تحریر/ ناشران و مخاطبان کودک و نوجوان حمایت می‌شوند
  • تحقق عدالت فرهنگی با فروش هم‌زمان حضوری و مجازی در نمایشگاه کتاب
  • آماده حمایت جدی از ناشران و مخاطبان این حوزه هستیم
  • آموزش روز پنجم، مرغ خامه‌ای
  • صد و شصت و دومین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی خریداری شد