Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@14:38:53 GMT

قرعه سخت آزادکاران ایران در ۴ وزن دوم

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۷۴۴۸

با برگزاری مراسم قرعه کشی ۴ وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی جهان، رضا اطری در وزن ۵۷، امیر حسین مقصودی در ۶۵، عزت‌الله اکبری در ۷۹ و علیرضا کریمی در ۹۲ کیلوگرم رقبایشان را شناختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم قرعه کشی ۴ وزن دوم کشتی ازاد قهرمانی جهان ۲۰۱۸ در مجارستان برگزار شد و ۴ نماینده ایران رقبای خود را شناختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشتی گیران ایران در چهار وزن دوم هم از قرعه دشوار بی نصیب نبودند و کار دشواری پیش رو دارند.

در وزن ۵۷ کیلوگرم رضا اطری نفر سوم آسیا در دور اول در دیداری سخت به مصاف بخبایار اردنبات قهرمان بازی‌های آسیایی و نفر سوم جهان از مغولستان می‌رود. برنده این کشتی به مصاف آندریف از بلاروس می‌رود. کشتی‌گیران روسیه،گرجستان و کوبا نیز در سمت جدول اطری قرار دارند. اطری در بازیهای آسیایی به این کشتی گیر مغول باخته بود.

در وزن ۶۵ کیلوگرم امیر حسین مقصودی نفر دوم جوانان جهان در قرعه‌ای بسیار سخت در دور نخست باید به مصاف ولادیمیر خینچگاشویلی قهرمان المپیک ریو از گرجستان برود. برنده این کشتی باید به مصاف کلیچ سالایا از ترکیه برود. کشتی‌گیران روسیه و آمریکا نیز در سمت جدول مقصودی قرار دارند.

در وزن ۷۹ کیلوگرم عزت‌الله اکبری در دور نخست با جانی بور از فرانسه مبارزه می‌کند و در صورت برتری باید به مصاف برنده مبارزه کشتی‌گیران مجارستان و ژاپن برود. رشید قربان‌اف از ازبکستان و جبرییل حسن‌اف از اذربایجان نیز در سمت جدول اکبری قرار دارند. اکبری نسبت به سایر کشتی گیران ایران قرعه بهتری دارد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم علیرضا کریمی نیز با قرعه سختی روبرو شد. وی در دور اول با ریکاردو بائز از آرژانیتن مبارزه می‌کند و در صورت برتری باید به مصاف شریف شریف‌اف قهرمان المپیک لندن از آذربایجان برود. مارساگاشویلی از گرجستان، کاکس از آمریکا و تساکولوف از روسیه نیز در سمت جدول کریمی قرار دارند و از بین این کشتی‌گیران یک نفر فینالیست می‌شود.

منبع: ایسنا

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۷۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی جام تختی، فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند

نفرات راه یافته به فینال پنج وزن نخست این رقابت‌ها به شرح زیر است:

بیشتر بخوانید

برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان

۵۵ کیلوگرم:حسین بیژنی _ محمد حسیوند پناهی

۶۳ کیلوگرم:کارن اصلانیان _محمد مهدی کشتکار

۷۲ کیلوگرم: دانیال سهرابی _علی دارابی کورای

۸۲ کیلوگرم: شاهین بداغی مفرد _ اشکان سعادتی‌فر

۹۷ کیلوگرم: شایان حبیب زارع _ هایک خلویان (ارمنستان)

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی جام تختی؛ فینالیست‌های پنج وزن دوم مشخص شدند
  • جام کشتی تختی اهواز؛ قرعه کشی پنج وزن دوم انجام شد
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • کشتی فرنگی جام تختی، فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • تعداد سهمیه‌های کاروان المپیک به ۱+۳۱ رسید
  • آغاز انتخابی جام جهانی ووشو از امروز در چین با حضور ۳۸ کشور
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد