Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده وزن نخست تکواندو ایران با برتری در دیدار نهایی مسابقات گرندپری منچستر به طلسم ۲۲ ماهه ایران در کسب مدال طلا خاتمه داد. ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۰ ورزشی رزمی نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، روز دوم از مرحله چهارم مسابقات گرندپری در سال 2018 امروز (شنبه) در شهر منچستر انگلیس پیگیری شد.

در وزن نخست المپیک (58 - کیلوگرم) آرمین هادی‌پور در دیدار نهایی به مصاف «تای هون کیم» از کره‌جنوبی رفت و با برتری 16 بر 12 به مدال طلا دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مدال طلایی که به طلسم 22 ماهه تکواندو ایران در مسابقات گرندپری پایان داد و هادی‌پور بعد از 22 ماه از آخرین مدال طلایی ایران که توسط سجاد مردانی در فینال مسابقات گرندپری 2016 در آذربایجان کسب شده بود، پایان داد.

هادی‌پور برای رسیدن به این مهم ابتدا در دور نخست با نتیجه 23 بر 11 از سد «سرگیو سوزوکی» از ژاپن گذشت. او در مرحله یک‌هشتم نهایی در حالی که در راند دوم با نتیجه 23 بر 10 مقابل «رامنارونگ ساوکویهاری » از تایلند پیش بود به‌ دلیل 10 اخطاره شدن حریف به برتری رسید.

او در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف «ویتو دلاکویلا» از ایتالیا رفت و با برتری 24 بر 10 به دیدار نیمه‌نهایی صعود کرد. نماینده وزن 58- کیلوگرم تکواندو ایران در دیدار نیمه‌نهایی نیز در مصافی نزدیک مثابل «تورتورسای» اسپانیا به برتری 17 بر 15 دست یافت تا به دیدار نهایی صعود کند.

همچنین در رقابت‌های امروز فرزان عاشورزاده دیگر نماینده کشورمان در این وزن با شکست در مرحله یک‌هشتم نهاییمقابل  «آدرین ویسنته» از اسپانیا از دور مسابقات کنار رفت. 

با مدال طلای هادی‌پور در رقابت‌های امروز، تکواندو ایران با کسب یک مدال طلا، یک نقره(میرهاشم حسینی) و یک برنز(سجاد مردانی) به کار خود در چهارمین مرحله مسابقات گرندپری در منچستر انگلیس پایان داد. 

هدایت تیم 5 نفره کشورمان در این مسابقات برعهده فریبرز عسکری بود.

انتهای پیام/ 

R1434/P1015135/S3,30/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۷۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

2 مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، در روز پایانی مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جونیور نمایندگان ایران در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود رفتند و موفق به کسب 2 مدال نقره و برنز شدند.

در فینال کمتر از 19 سال محمد چنگانیان با شکست مقابل حریف کویتی خود به مدال نقره دست پیدا کرد. در دیگر بازی امروز در رده سنی کمتر از 13 سال، امیر رضا الوانساز برای کسب مدال برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی قرار گرفت و حریف خود را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از 17 سال برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها نتیجه را به عبدالله علی از کشور کویت واگذار کرد و چهارم شد. همچنین در رده سنی 19 سال، سیدمبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت رفت و او نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی/ ساره جوانمردی برنز گرفت
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • ۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور
  • پایان تلاش نمایندگان ایران با ۱ نشان نقره و ۱ برنز
  • 2 مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • ۲ مدال باارزش نقره و برنز از مسابقات قطرجونیور