Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@17:17:39 GMT

گلایه‌های الحاجی گرو از انتقادات

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۸۲۴۷

الحاجی گرو در زمین بازی نشان داد فرسنگ‌ها با مامه فرق دارد. او به اندازه تیام گلزن نیست و اصلاً در موقعیت گلزنی هم قرار نمی‌گیرد. بازی او درگیرانه است و معمولاً از خط دروازه فاصله دارد. هفته به هفته فشار روی گرو بیشتر و بیشتر می‌شود. حتی اخیراً حاجیلو سرپرست تیم هم گفت: گرو یک‌هزارم تیام نیست. این جمله او نشان می‌داد داخل تیم هم جو خوبی برای این بازیکن وجود ندارد، مخصوصاً حالا که بازیکنان فهمیده‌اند او قراردادی بالای ۴۰۰ هزار دلار با استقلال بسته و یکی از گران‌ترین بازیکنان تیم به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او حتی بیشتر از وریا و رحمتی و شجاعیان و اسماعیلی و علی کریمی و... پول گرفته است. گرو و نیومایر گران‌ترین بازیکنان هستند و به همین خاطر داخل تیم هم بازیکنان زیاد با آن‌ها رابطه خوبی ندارند. فشار‌های اخیر باعث شد تا الحاجی گرو در تمرین تیم هم به حرف بیاید و به بعضی بازیکنان تیم بگوید چطور توقع گلزنی دارند، در حالی که هنوز موقعیتی گیر این بازیکن نیامده است. یکی از بازیکنان استقلال در این باره می‌گوید: «گرو از انتقادات ناراحت است و می‌گوید مگر موقعیت گیر من آمده که گل نکرده‌ام؟ او واقعاً فرصتی هم نداشته است.» 

البته باید بیشتر از گرو از شفر و باشگاه استقلال انتقاد کرد چراکه این بازیکن کلاً در باشگاه‌های قبلی اش هم گل نزده بود. او زمانی که در باشگاه اوسترسوندس بازی می‌کرد اصلاً گلزن نبود و همان‌طور که سامان قدوس همبازی سابقش گفت، بیشتر در گلزنی به دیگر بازیکنان کمک می‌کرد. سبک بازی او این شکلی است که با مدافعان حریف درگیر می‌شود و اجازه می‌دهد فضا برای دیگر مهاجمان بازتر شود. باشگاه استقلال با علم به اینکه او گلزن نیست سراغ گرو رفت و او را جذب کرد. وقتی این بازیکن به جای تیام جذب شد، هواداران توقع داشتند گل بزند و استقلالی‌ها هم گفتند اتفاقاً این بازیکن گلزن است و خلاصه این داستان‌ها برایش پیش آمد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازی سرپرست تیم دلار استقلال علی کریمی پول باشگاه استقلال استقلال مهاجم استقلال الحاجی گرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۸۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس فردا در دربی لندن باید به مصاف تاتنهام برود.

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، اعلام کرد تیمش بدون به وضعیت سایر رقبا در کورس قهرمانی به دنبال برد در تمامی مسابقات پیش رو است.

آرتتا درمورد وضعیت تیم گفت: "در دسترس بودن بازیکنان نکته مهمی است. به غیر از یورین تیمبر، بسیار نزدیک است که ما همه بازیکنان‌ را در دسترس داشته باشیم. این باعث می‌شود که در جلسات تمرینی بیشتر کار کنیم و چیز بسیار مهمی خواهد بود."

دردسر انتخاب بازیکنان‌؟

سردرد خوبی است! شما بازیکنان را احساس می‌کنید چون می‌بینید که چقدر به دنبال آن هستند. همیشه سخت است، اما بازیکنان‌ نیز کاملاً آماده هستند تا در هر صورت که ما به آن‌ها نیاز داریم به زمین بیایند. روحیه تیم خیلی خوب است.

کورس قهرمانی؟

بله ما در این کورس حضور داریم. ما روی خودمان تمرکز می‌کنیم تا بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم و در مسابقات پیش رو برنده شویم. کمی تکراری به نظر می‌رسد اما این کاری است که باید انجام دهیم.

وضعیت منچسترسیتی؟

این یک بازی دیگر بود (برد مقابل لوتون تاون) که آن‌ها توانستند به روشی مقتدرانه برنده شوند. ما نمی‌توانیم آن را کنترل کنیم.

شانس بالای منچستر سیتی به‌عنوان قهرمان توسط سوپر کامپیوتر؟

امیدواریم که بتوانیم آن کامپیوتر را تغییر دهیم. شاید نیاز به آپلود نرم افزار داشته باشد!

وضعیت یورین تیمبر؟

فردا پس از یک جلسه تمرینی باید در این مورد تصمیم بگیریم. خیلی به بازگشت نزدیک است، نمی‌دانم قرار است به‌زودی برای او اتفاق بیفتد یا نه، اما او خیلی نزدیک است.

ترجیح می‌دهید مانند تاتنهام دو هفته مرخصی داشته باشید یا بیشتر بازی کنید؟

نمی‌دانم. چیزی که می‌توانم به شما بگویم این است که بازیکنانم برای بازی مقابل یک حریف بزرگ کاملا آماده خواهند بود.

درمورد آنگه پوستکوگلو؟

کاری که او انجام داده واقعاً تأثیرگذار است. زمانی که در تیم ملی استرالیا و ژاپن حضور داشت، او را می‌شناختم. او را دنبال می‌کردم.

دیگر خبرها

  • آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • لایی الحاجی دیوف به امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه / فیلم
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • مطهری: باید کمتر حرف‌بزنیم و بیشتر عمل کنیم
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!
  • ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند
  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)