Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- در يکي از حساس ترين بازي هاي اين هفته لاليگاي اسپانيا بارسلونا و سويا در نيوکمپ به مصاف هم رفتند که در پايان آبي اناري ها پيروز از ميدان خرج شدند.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، بارسلونا بازي را فوق العاده آغاز کرد و هنوز تن بازيکنان سويا گرم نشده بود اين تيم به گل اول رسيد. 4 دقيقه بعد سويا موقعيت خطرناکي را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجددا 4 دقيقه بعد ليونل مسي ضربه ديدني را به سمت دروازه سويا زد که توپ دفع شد. بعد از گل دوم بازي و بارسلونا، بازي کمي آرام شد تا مصدوميت مسي فرا رسيد. 10 پس از برخورد ليونل مسي جاي خودش را به دمبله داد و براي تشخيص مصدوميت روانه مرکز پزشکي شد. تا دقيقه 40 به نظر بارسا در شوک بود و سويا چند موقعيت ايجاد کرد تا در نهايت دقيقه 42 سمدو دروازه سويا را با خاطر مواجه کرد. در لحظات پاياني نيز دروازه بان سويا به خوبي توپ سوارز را سيو کرد. لحظاتي بعد نيز دقيقا چنين کاري را با ضربه راکيتيچ کرد. اولين موقعيت جدي بازي در نيمه دوم نيز دقيقه 54 رخ داد و ضربه سوارز راهي به دروازه حريف سرسخت پيدا نکرد. از دقيقه 58 به بعد شاهد 10 دقيقه طوفاني بوديم. ابتدا سوارز و سپس آندره سيلوا و وازکز دروازه ها را با خاطر روبرو کردند اما درخشش تراشتگن مانع از باز شدن دروازه تيم ميزبان شد. در ادامه نيز سويا تيمي دست و پا بسته نبود اما تراشتگن دورن دروازه درخشش بسيار خوبي داشت. در نهايت اما حملات سويلي ها جواب داد و آن ها يکي از گل ها را جبران کردند.

يوونتوس در هفته نهم سري‌آ، مقابل جنوا متوقف شد و نتوانست به روند پيروزي هاي خود ادامه دهد. يوونتوس که تمامي ديدارهاي اين فصلش را با پيروزي پشت سرگذاشته، براي ادامه روند خوبش به مصاف جنوا رفت. لئوناردو بونوچي که تابستان گذشته از ميلان به يوونتوس بازگشت، در غياب جورجو کيه ليني، بازوبند کاپيتاني يوونتوس را بر بازو بسته بود و يوونتوس در غياب کوروا سود، بخش جنوبي استاديوم که با محروميت روبرو بودند، به مصاف اين بازي رفت. بازيکنان آکادمي يوونتوس در بخش جنوبي استاديوم به جاي هواداران متعصب يوونتوس حضور پيدا کرده بودند. جنوا آخرين بار در ژانويه 1991 در تورين موفق به کسب پيروزي شده بود و از آن زمان تاکنون 15 شکست و سه تساوي را تجربه کرده بود. آن‌ها در شش بازي اخيرشان در تورين حتي موفق به گلزني نشده بودند. در سيزدهمين دقيقه اين کريستيانو رونالدو بود که مي رفت دروازه جنوا راباز کند، اما ارسال خوان کوادرادو از سمت راست که با ضربه سر رونالدو همراه شد به تيرک دروازه برخورد کرد و در ريباند تلاش آکروباتيک او براي باز کردن دروازه نتيجه اي به دنبال نداشت. در هجدهمين دقيقه، کريستيانو رونالدو موفق شد به راحتي دروازه جنوا را باز کند، شوت کانسلو  در پشت محوطه جريمه تغيير مسير داد و عدم هماهنگي ميان مدافع و دروازه بان جنوا باعث شد توپ به رونالدو برسد و او به راحتي با يک ضربه آرام دروازه جنوا را باز کند. رونالدو در ادامه با يک شوت از راه دور شانس خود را براي گلزني آزمايش کرد، اما ضربه او با فاصله کمي از کنار دروازه به بيرون رفت. تنها موقعيت جنوا در دقايق پاياني رقم خورد و ضربه روملو با فاصله زيادي از بالاي دروازه يوونتوس به بيرون رفت. نيمه نخست بازي با برتري 1-0 يوونتوس به پايان رسيد.
نيمه دوم بازي متعادل تر از نيمه نخست دنبال شد و يوونتوس تلاش چنداني براي خلق موقعيت نداشت. در پنجاه و دومين دقيقه، جدي ترين موقعيت بازي براي جنوا رقم خورد، ستاره اين روزهاي جنوا، پياتک با ضربه اي از پشت محوطه جريمه دروازه يوونتوس را هدف قرار داد، اما ضربه او با واکنش شزني راهي کرنر شد. روي کرنر ارسالي باز هم پياتک با ضربه سر مي رفت دروازه يوونتوس را باز کند، اما ضربه اش با فاصله کمي به بيرون رفت. در ادامه داگلاس کاستا به جاي کوادرادو براي يوونتوس به ميدان آمد. در شصت و هشتمين دقيقه، بازي محتاطانه يوونتوس در نيمه دوم کار دست اين تيم داد و بسا روي يک ارسال از سمت راست، درحالي که مدافعان يوونتوس به تصور بيرون رفتن توپ ايستاده بودن، با ضربه سر دروازه يوونتوس را باز کرد. در هفتاد و سومين دقيقه، ميرالم پيانيچ با شوتي از پشت محوطه جريمه دروازه جنوا را تهديد کرد و توپ با فاصله کمي به بيرون رفت. در ادامه دو ضربه ديبالا هم نتوانست ثمري براي يوونتوس به دنبال داشته باشد و ورود برناردسکي هم به ميدان، نتيجه اي به دنبال نداشت تا اولين تساوي يوونتوس در فصل جاري رقم بخورد و اين تيم نتواند روند پيروزي هايش را ادامه بدهد.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بارسلونا سويا يوونتوس جنوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۹۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود

به گزارش ورزش سه، دیروز این‌طور پیش بینی شده بود: یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل. حتی پپ گواردیولا در مورد خطرات برایتون هشدار داده بود اما بازیکنان  با او مخالفت کردند!

شاگردان روبرتو دزربی سبک خود را رها نکردند و در نهایت بهای گزافی برای آن پرداختند. فقط کمی بیشتر از نیم ساعت طول کشید تا دوئل به پایان برسد؛ بدون هالند و بدون آنکه سیتی اثری از تسلیم شدن را به نمایش بگذارد. آنها در ۳۰ دقیقه ابتدای مسابقه دو بار دروازه برایتون را باز کردند و کار تمام شد در حالی که هالند متاثر از مصدومیتی که در مقابل مادرید به آن دچار شده بود از روی سکوها بازی را دنبال می‌کرد.

این دومین بازی سیتی بدون هالند بود اما فیل فودن در ورزشگاه آمکس ظاهر شد و بار تیم را روی دوشش گرفت و کوه را جابجا کرد.

 البته این برایتون بود که حمله اول را سازمان داد اما این سیتی  ضربه اول را زد. فودن در دقیقه ۱۷ زیر چشمش  کایل واکر را دید و  او را صاحب توپ کرد تا این مدافع کنار با سانتری زیبا دی‌‌بروینه را در محوطه جریمه پیدا کند و ضربه سر بازی بازیکن بلژیکی سیتی را پیش بیندازد.

میزبان سعی در پاسخگویی داشت اما دو گل در ۷ دقیقه مرغان دریایی را خلع سلاح کرد. در اولین تلاش برای باز کردن دروازه حریف فودن ضربه با یک ضربه آزاد مستقیم که به تن بازیکن حریف خورد تیمش را دو هیچ پیش انداخت و دقایقی بعد نیز پس از شلیک توپ توسط برناردو ضربه نهایی را وارد دروازه حریف کرد. 3-0.

البته برایتون به دنبال بازگشت به بازی بود و در نیمه دوم آنها دو موقعیت خطرناک روی دروازه سیتی ایجاد کردند  اما در دقیقه ۶۰ جولیان آلوارز بازی را به صورت قطعی بست و گل چهارم تیمش را روی همکاری  ادرسون و کایل واکر به ثمر رساند.  البته برایتون می‌توانست یکی از گلها را جبران کند اما داور یک پنالتی واضح از گواردیول را روی ژائو پدرو قورت داد!

با این پیروزی، سیتی گامی جدید به سمت قهرمانی برداشت، هرچند که پس از انجام یک بازی متوالی هنوز جایگاه اول را به دست نیاورده است. حالا سیتزنها با یک بازی کمتر با 76 امتیاز بالاتر از لیورپول قرار گرفته و یک امتیاز از آرسنال کمتر دارند. تیم پپ در رده دوم جدول  در صورت پیروزی در مسابقه بعدی آرسنال را هم پشت سر خواهد گذاشت.

آبی‌پوشان با فعال کردن حالت کروز برایتون را ترک کردند. برتر قلمرو آنهاست و آنها نمی خواهند اینجا غافلگیر شوند!

در واقع همه کارشناسان روی این مسئله اتفاق نظر دارند که امسال هم در انگلیس اتفاق تازه‌ای رخ می‌دهد و سیتی دوباره قهرمانی فصل را به قهرمانی فصل را به جام های مکرر به جامهای مکررش در انگلیس اضافه حواهد کرد. بازی با با ناتینگهام فارست، ولورهمپتون، فولام، تاتنهام و وستهم تا پایان مسابقه در انتظار سیتی است.

دیگر خبرها

  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا
  • وستهم 2-2 لیورپول: پایان قطعی یک رویا!
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد