Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالک باشگاه ملوان بندر انزلی گفت تا بازنگشتن پژمان نورى و مازیار زارع به تمرینات ملوان و برکناری فرهاد پورغلامى، به فعالیت خود ادامه نمی‌دهد. ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، روز گذشته (شنبه) جلسه چند ساعته‌ای میان مدیرعامل باشگاه ملوان بندر انزلی، اعضای هیئت مدیره این باشگاه و نمایندگان نیروی دریایی درباره شرایط تیم ملوان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسه‌ای که در نهایت نتیجه‌ای نداشت و تصمیم جدیدی گرفته نشد.

در این نشست قرار بود پیرامون بازگشت یا عدم بازگشت فرهاد پورغلامى سرمربی ملوان به تمرینات تیم و نیز، پژمان نورى و مازیار زارع، دو بازیکن کهنه‌کار و سابق ملوان تصمیم گرفته شود که این اتفاق رخ نداد. موافق اصلی بازگشت این دو بازیکن و برکناری پورغلامى، میلاد رفیع‌نیا (مدیرعامل و برادر مالک باشگاه ملوان) است.

محمد رفیع‌نیا مالک باشگاه ملوان در گفت‌وگو با تسنیم، در این باره اظهار داشت: تا زمانی که پژمان نورى و مازیار زارع به تیم بازنگردند و پورغلامى از ملوان نرود، به کار خود ادامه نمی‌دهیم. در جلسه هم با وجود اینکه اکثریت آرا با ما بود، اما همه با رفتن پورغلامى موافقت نکردند.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با کسب سه امتیاز، در قعر جدول لیگ دسته اول قرار دارد و فردا در چارچوب هفته نهم لیگ یک، میزبان فجر سپاسى خواهد بود.

ادامه اتفاقات عجیب در باشگاه ملوان و وضعیت مبهم مالکیت و مربیگری قوی سپیدآغاز تمرینات ملوان بندر انزلی در غیاب فرهاد پورغلامی + عکس

 

نتهای پیام/

R1402/P1015135/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۰۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان

حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به جلسه امروز نمایندگان مجلس با رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مدیرعامل آب منطقه‌ای اصفهان اظهار کرد: در این جلسه اعتبارات خوبی برای بیمارستان‌های سطح استان دریافت شد.

وی با بیان اینکه در زمینه بازسازی فاضلاب اصفهان نیز بحث و بررسی صورت گرفت، ادامه داد: در این زمینه نیز تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی در قالب ماده ۵۶ مصوب شد.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیگیری در جهت خدمت‌رسانی مسائل آموزشی، بهداشتی و درمان و.... در دستور کار است.

کد خبر 6095004

دیگر خبرها

  • خیز قوهای سپید برای رتبه چهارم (عکس)
  • عیدی: حیف شد 3 امتیاز از دستمان رفت
  • هنرمندی که حاضر است برای دفاع از ایران و مردم جانش را فدا کند
  • عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز
  • در دیدار ‌صنعتگران ‌هرمزگان با رئیس قوه قضائیه چه گذشت؟
  • آنچه در جلسه شورای عالی باغ مشاهیر اصفهان گذشت
  • بارندگی‌ها تا چه زمانی ادامه دارد؟
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان
  • باقری: چمن افتضاح بود، ما با این پا پول درمی‌آوریم!
  • قالیباف: آموزش و پرورش پرچمدار تحول در کشور است