Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی سلطانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا یکی از بخش های کنگره سوگواره و آیین های عاشورایی قروه را بخش عکس اعلام کرد و اظهار داشت: این کنگره هفته نخست آبان امسال برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه شهرستان های سنندج، قروه و بیجار میزبان برگزاری این کنگره هستند، افزود: دبیرخانه بخش عکس این کنگره به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بیجار واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیجار با اشاره به اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه عکس این کنگره 22 مهر ماه امسال بود، تاکید کرد: در دو بخش عکس موبایلی و حرفه ای 246 قطعه عکس به دبیرخانه ارسال شده است.
وی یادآور شد: مسعود مراد سلیمی، جمشید فرج وند فردا و ناصر محمدی زنجانی داوری بخش عکس کنگره آیین های عاشورایی را بر عهده دارند.
سلطانی با بیان اینکه در اختتامیه از 6 اثر برگزیده موبایلی و حرفه ای تجلیل خواهد شد، گفت: در شهرستان های قروه، سنندج و بیجار هم 36 اثر منتخب از سوی هیات داوران انتخاب و در قالب نمایشگاه هایی به نمایش در می آیند.
یازدهمین کنگره سراسری شعر عاشورایی و نخستین همایش آیین های عاشورایی از اول تا سوم آبان ماه سال جاری در سه بخش شعر، عکس و آیین های عاشورایی در شهرستان های سنندج، قروه و بیجار برگزار می شود.
7348/9102
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شعر عکس کنگره راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۰۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، پیام جلالی مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان در این باره اظهار کرد: این کاروان سلامت با همکاری ناحیه مقاومت بسیج، سپاه پاسداران، شبکه بهداشت و درمان قروه، به مناسبت هفته هلال احمر جهت ارائه خدمات بهداشتی، حمایتی و آموزش رایگان به اهالی این روستا اعزام شد.

وی افزود: در این طرح، ۹۰ نفر ویزیت پزشک عمومی، ۳۰ نفر ویزیت مامایی و درمانی و همچنین با تجویز پزشکان داوطلب جمعیت هلال‌احمر، به بیماران داروی رایگان ارائه شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان عنوان کرد: از دیگر خدمات ارائه شده در این کاروان سلامت، آموزش پناه گیری و خروج اضطراری برای معلمان و ۳۵ نفر از دانش آموزان این روستا بود که توسط نجاتگران داوطلب ارائه شد.

جلالی در پایان ضمن تبریک هفته هلال احمر، با اعلام اینکه به ۱۵۵ نفر از اهالی روستای گنداب علیا خدمات پزشکی، بهداشتی و آموزش رایگان ارائه شده، از کارکنان، پزشکان و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر قروه و همچنین همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه، شبکه بهداشت و درمان این شهرستان که در این کاروان سلامت همگام با جمعیت هلال‌احمر شهرستان قروه بودند، تقدیر و تشکر کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903379

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • دستگیری ۳ حفار غیرمجاز در قروه
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • پیکر شهید جلال اعتماد در زادگاهش قروه آرام گرفت
  • مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید درگذشت
  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»
  • زمان تشییع و خاکسپاری شهید مرزبانی در قروه اعلام شد
  • مراسم وداع با شهید اعتماد در قروه برگزار می‌شود