Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی سلطانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا یکی از بخش های کنگره سوگواره و آیین های عاشورایی قروه را بخش عکس اعلام کرد و اظهار داشت: این کنگره هفته نخست آبان امسال برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه شهرستان های سنندج، قروه و بیجار میزبان برگزاری این کنگره هستند، افزود: دبیرخانه بخش عکس این کنگره به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بیجار واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیجار با اشاره به اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه عکس این کنگره 22 مهر ماه امسال بود، تاکید کرد: در دو بخش عکس موبایلی و حرفه ای 246 قطعه عکس به دبیرخانه ارسال شده است.
وی یادآور شد: مسعود مراد سلیمی، جمشید فرج وند فردا و ناصر محمدی زنجانی داوری بخش عکس کنگره آیین های عاشورایی را بر عهده دارند.
سلطانی با بیان اینکه در اختتامیه از 6 اثر برگزیده موبایلی و حرفه ای تجلیل خواهد شد، گفت: در شهرستان های قروه، سنندج و بیجار هم 36 اثر منتخب از سوی هیات داوران انتخاب و در قالب نمایشگاه هایی به نمایش در می آیند.
یازدهمین کنگره سراسری شعر عاشورایی و نخستین همایش آیین های عاشورایی از اول تا سوم آبان ماه سال جاری در سه بخش شعر، عکس و آیین های عاشورایی در شهرستان های سنندج، قروه و بیجار برگزار می شود.
7348/9102
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شعر عکس کنگره راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۰۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش باستانی بین آحاد جامعه ترویج شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین محبیان عصر چهارشنبه در مراسم پهلوانی و زورخانه‌ای ضمن تبریک این هفته اظهار کرد: هر حرکتی که در راستای ترویج ورزش انجام می‌شود ارزشمند و مقدس است بالاخص ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی که اهمیت زیادی دارد.

محبیان اضافه کرد: در شرایطی که تکنولوژی بر جامعه حکمفرما شده است و میزان سرانه ورزشی کاهش یافته است هر حرکتی در ترویج ورزش بسیار مهم است افزایش چنین برنامه‌های بسیار مهم و ارزشمند است.

وی گفت: ورزش زور خانه‌ای در بیجار بیش از ۵۰ سال است که قدمت دارد و این نشان از اهمیت ویژه ایست که اینکه این ورزش در این شهرستان دارد.

محبیان تاکید کرد: ورزش باستانی از معدود ورزش‌هایی است که نقش پهلوانی در آن بر نقش قهرمانی غلبه دارد و علاوه بر سلامتی اخلاق مداری، مردانگی و افتادگی هم در این ورزش وجود دارد.

وی ادامه داد: فضائل اخلاقی در ورزش باستانی اهمیت زیادی دارد و چه خوب است که این ورزش را بین همه آحاد مردم و جوانان و نوجوانان ترویج دهیم.

فرماندار بیجار خاطر نشان کرد: آنچه که در ورزش پهلوانی ما می‌بینیم عصاره آن را در شهدا و رزمندگان اسلام مشاهده می‌کنیم چرا که یک تقارن مبارک اتفاق افتاده است و تلفیق این برنامه با یادواره شهدا صورت گرفته است.

کد خبر 6088076

دیگر خبرها

  • تالاب درگه سنگی پذیرای بیش از ۱۵ هزار قطعه فلامینگو بود
  • سال گذشته تالاب درگه سنگی پذیرای بیش از ۱۵ هزار قطعه فلامینگو بود
  • نصب سامانه ثبت تخلفات در جاده سلطانیه به همدان
  • ورزش باستانی بین آحاد جامعه ترویج شود
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار می‌شود
  • ایجاد پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در هشترود
  • تلاش برای ایجاد پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در هشترود
  • اخذ مجوز ماده ۲۳ برای اجرای باند دوم دهق به گلپایگان