Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@17:50:57 GMT

ایجاد توقفگاه عمومی نیاز اصلی شهر مهریز است

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۶۰۸۶۶

ایجاد توقفگاه عمومی نیاز اصلی شهر مهریز است

یزد - ایرنا - شهردار مهریز با اشاره به اینکه به دلیل نبود توقفگاه عمومی در هسته مرکزی شهر مردم با مشکل روبرو هستند گفت: ایجاد توقفگاه در مناطق پرتردد برای رفاه حال شهروندان و کاهش بار ترافیک ضروری است، مسئولان واحدهای بزرگ صنفی با همکاری بخش خصوصی در این ارتباط اقدام کنند.

احمد آخوندی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ساحت توقفگاه برای کاهش ترافیک به‌خصوص در بلوارهای شهدان بهشتی، فهمیده، ضلع شمالی و جنوبی مطهری، صدوقی، گمنام و و میدان‌ امام حسین (ع) ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: طبق مقررات باید افرادی که اقدام به ساخت فروشگاه‌ بزرگ و بازارچه در مرکز شهر می‌کنند ابتدا فضایی مناسب برای توقف پیش‌بینی کنند، زیرا اعمال مقررات قطعاً نقش مهمی در کاهش بار ترافیک و رعایت حال مردم دارد.
شهردار مهریز تصریح کرد: شهرداری و شورای شهر از صدور پروانه ساخت‌وساز هرگونه واحدهای بزرگ صنفی، تولیدی و خدماتی بدون پارکینگ مناسب و استاندارد خودداری می‌کند.
آخوندی تاکید کرد: مهریز به خاطر نزدیکی به شهر یزد و داشتن مناطق ییلاقی، تاریخی و گردشگری از جمله شهرهای مهاجرپذیر استان است که همکاری بخش خصوصی برای ساخت پارکینگ ضروری است.
وی در ادامه به فعالیت‌های 6 ماهه اول سال 1397 شهرداری مهریز اشاره کرد و یادآور شد: در این مدت افزون بر 50 میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های عمران شهری و ساماندهی سطح معابر، خیابان‌ها و زیباسازی شهر هزینه شد.
شهردار مهریز، میزان بدهی این نهاد را به اشخاص حقیقی و حقوقی افزون بر 40 میلیارد ریال ذکر کرد که به‌مرور و با تأمین بودجه نسبت به تسویه‌حساب اقدام می‌شود.
آخوندی با اشاره به اینکه هنوز 10 طرح نیمه‌تمام عمران شهری شامل چند میدان و ساختمان شهرداری وجود دارد، بودجه موردنیاز برای تکمیل آن‌ها را افزون بر 50 میلیارد ریال ذکر کرد.
از جمعیت 50 هزارنفری مهریز 70 درصد در شهر زندگی می‌کنند.
7541/ 2047/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شهرداري شهر مهريز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۰۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی ظهر سه‌شنبه در نخستین نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دیلم با دستور کار برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی اظهار داشت: در راستای برگزاری این مسابقه بزرگ، اداره آموزش و پرورش از طریق مدیران مدارس تبلیغات لازم را به‌وسیله فضای مجازی به جهت معرفی مسابقه بزرگ کتابخوانی بین دانش آموزان انجام دهند.

رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دیلم بیان داشت: امکان سنجی ایجاد کتابخانه مشارکتی یا پیشخوان کتاب در کمپ ترک اعتیاد بویرات در اسرع وقت و تحت نظارت اداره بهزیستی صورت گیرد.

فرماندار دیلم افزود: دهیاری ها بخشی از بودجه فرهنگی خود را صرف خرید کتب مسابقه کنند و آنها را در اختیار اهالی روستا جهت شرکت در مسابقه قرار دهند.

کد خبر 6093133

دیگر خبرها

  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • نظام استکباری غرب با چالش بزرگ خیزش افکار عمومی روبه‌رو است
  • چین از مدل هوش مصنوعی تبدیل متن به ویدئو رونمایی کرد
  • راه‌اندازی سه نیروگاه برق با ظرفیت ۵۸ مگاوات در صنایع بزرگ کرمانشاه
  • ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است
  • اروپا نیاز به قوای هسته‌ای مستقل دارد
  • افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل