Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی تاجرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا،‌ درباره معرفی وزرات‌خانه‌های کار، صنعت، راه و اقتصاد گفت: معتقدم اعتماد بین مردم و دولت آسیب جدی دیده است، آنان این احساس را دارند که دولت نسبت به مشکلات کشور بی‌توجه است؛ یعنی مجموعه اتفاقاتی که می‌افتد و یا اگر کارهایی صورت می‌گیرد این‌ها به درستی معرفی نشده است و یا اینکه کاره نمی‌تواند تاثیرگذاری در بهبود معیشت مردم داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد:‌ در مجموعه دولت کاملا مشخص است که وزرا چه میزان حضور دارند، فعالیت می‌کنند و چه بخش‌های نیز پیدا نیستند یا آثار کارهای آنان مشهود نیست. بنابراین وزرا و افرادی که معرفی شدند باید افرادی باشند که بدنه جامعه و یا نخبگان سیاسی و  اجتماعی آن‌ها را به عنوان کسانی که دلسوز و وقت‌گذار هستند، بپذیرند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر بحث پاکدستی و کارآمد بدون وزرا یک امر بسیار مهم است و تلقی بسیاری از مردم این است که مسئولان دنبال حل مشکلات خودشان هستند؛ لذا هر فردی که در مجموعه دولت و ارکان نظام حضور پیدا می‌کند باید به این دو چالش مهم که همان بحث کارآمدی و  اقناع افکار عمومی برای پاکدست بودن است، پاسخ مثبت دهد.

تاجرنیا با اشاره به این که استفاده از چهره‌های تکراری و عوض کردن جای مهره‌ها کمک‌کننده نیست، بیان کرد: افکار عمومی این مسئله را نمی‌پذیرد باید؛ لیست وزرای پیشنهادی و این‌که تاکید کنیم باید از آدم‌هایی که بیست سال پیش وزیر بودند، بهره‌گیری کنیم نشان‌دهنده تجربه نیست نشان دهنده این است که دولت چقدر دستش خالی است که نمی‌تواند چهره‌های جدیدتری را معرفی کند.

وی خاطرنشان کرد: این خالی بودن دست دولت نشان می‌دهد همچنان نسل اول انقلاب چسبیده به قدرت و پست‌ها هستند و این امکان را فراهم نمی‌کنند که دیگران هم در جایگاه و پست‌های مختلف حضور پیدا کنند ما امروز  نیازمند یک سری چهره‌های جوان هستیم که بتوانند پر توان و با نشاط امور را پیش ببرند.
 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: انقلاب دولت صنعت مشکلات افکار عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۰۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت و جرات این رفتارهای وحشیانه را داشت؟ /حج امسال، حج برائت است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان صبح امروز دوشنبه با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

اهم بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در ادامه می خوانید؛

*حج امسال، حج برائت است. آنچه که امروز در غزه اتفاق می‌افتد شاخص عظیمی است که در تاریخ می‌ماند و راه را نشان خواهد.

*اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت و جرات این رفتارهای وحشیانه را داشت؟ با مباشر قتل و پشتیبان قتل نمی‌شود با روی خوش و ملایمت رفتار کرد.

این خبر تکمیل می شود...

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903390

دیگر خبرها

  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت این رفتارهای وحشیانه را داشت؟
  • رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت و جرات این رفتارهای وحشیانه را داشت؟ /حج امسال، حج برائت است
  • اعتراض برخی از اعضای رزما به ائتلاف با امنا
  • ثبت ۳ هزار و ۵۰۰ قهرمان پیشنهادی از سوی مخاطبان در کردستان
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • شهدا اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما هستند
  • مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا: بعضی از وزرای رئیسی پشیمانند، برای پایان دولت لحظه‌شماری می‌کنند!
  • ذکی زاده: امنا مخالف دیکته شدن ریاست مجلس از سوی جریانات بیرونی است/ همه نمایندگان باید در اداره مجلس نقش داشته باشند
  • بررسی مصوبات پیشنهادی صنعتی مازندران برای سفر دولت