Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم خونه به خونه بابل به دنبال دومین برد خانگی در لیگ دسته یک فوتبال کشور است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، در هفته نهم مسابقات لیگ دسته یک فوتیال باشگاههای کشور ، تیم خونه به خونه بابل از ساعت 15 و 15 دقیقه امروز یکشنبه در ورزشگاه سیمرغ میزبان تیم شاهین شهرداری بوشهر است.

خونه به خونه که پس از به خدمت گرفتن علی نظر محمدی بعد از چند هفته ناکامی در هفته هفتم نخستین برد فصل را مقابل بادران تهران به دست آورد فردا به دنبال دومین برد خانگی در این فصل است تا از انتهای جدول فاصله بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مقابل محمود فکری که امسال هدایت تیم شاهین شهرداری بوشهر  را بر عهده دارد انگیزه های زیادی دارد تا فردا مقابل تیمی از استان خود به برتری برسد و در بالای جدول بماند.

در جدول رده بندی ، خونه به خونه بابل با 4 امتیاز در رده پانزدهم جدول و شاهین بوشهر هم با 13 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: فوتبال لیگ دسته یک باشگاه های کشور خونه به خونه بابل میزبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۱۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدر جدول طلایی شد

در هفته نهم مرحله نهایی لیگ دسته سوم باشگاه‌های ایران و در ورزشگاه نقش جهان تیم فوتبال سپاهان ب با نتیجه سه بر صفر مقابل مقابل آسمان گلستان به برتری دست یافت. 


در این بازی که شاگردان سعید جهانگیری در هوای ابری و همراه با بارش پراکنده باران برگزار کردند از ابتدا هجومی آغاز کرده و در دقیقه پنج روی ارسال عارف صدری و ضربه سر مرتضی استکی به گل رسیدند؛ در ادامه و در دقایق اضافه شده نیمه اول، این بار روی پاس گل جواد دهقانی و ضربه پای چپ سید علی حسینی به گل دوم دست یافتند.


در نیمه دوم و با تعویض‌های هجومی که در دستور کار قرار گرفت عارف صدری روی توپ ربایی عالی نوید تجلی موفق شد گل سوم را به ثمر برساند و در نهایت این دیدار با همین نتیجه پایان یافت.

در جدول رده بندی تیم سپاهان ب با ۲۰ امتیاز صدر نشین است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • ترمز ریزش قیمت خودرو کشیده شد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک و دنا + جدول
  • آلومینیوم در اندیشه تکرار برد مقابل پرسپولیس
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد
  • قیمت جدید شاهین در بازار / این مدل ۸۷۰ میلیون تومان شد + جدول قیمت
  • ۱۵ عنوان برنامه هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی با ۱۵ برنامه در سپاه ساری
  • صدر جدول طلایی شد
  • صعود جهانی نوشاد عالمیان بعد از شکست در جام جهانی تنیس روی میز
  • شاهین کارکرده ۶۰۰ میلیونی شد + جدول قیمت