Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی دادستانی کل کشور، محمدحسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه از صدور کیفرخواست برای هشت مدیر سابق یک شرکت دولتی در این استان خبر داد.

وی گفت: اخیرا از سوی دادسرا برای هشت نفر از مدیرانی که با اقدامات خود باعث تضییع اموال دولتی شده اند با صدور کیفرخواست تقاضای تعیین کیفر و جبران خسارت وارده، شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی اظهار کرد: این افراد که از مدیران سابق یک شرکت دولتی هستند به علت عدم مطالعه کافی در خصوص نحوه اجرای پروژه قبل از انعقاد قرارداد، اضافه پرداخت‌های متعدد و خارج از قرارداد به پیمانکار و تاخیر غیرمتعارف در بهره برداری رساندن پروژه مورد استنطاق قرار گرفته و پس از تکمیل تحقیقات برای آنان به اتهام تضییع اموال دولتی کیفرخواست صادر شده است.

این مقام قضایی تاکید کرد: مدیر، ذیحساب و کارپرداز در نحوه هزینه کرد اعتبارات تخصیص یافته و ممیزی و پذیرش اسناد هزینه ملزم به رعایت دقیق مقررات قانونی هستند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۱۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری باند ۱۷ نفره جعل مدارک تحصیلی و جلوگیری از تضییع حق عموم شهروندان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی تصریح کرد: در این رابطه ماموران پلیس برای جلوگیری از تضییع حق عموم شهروندان با جدیت وارد عمل و با تحقیقات تخصصی موفق شدند اعضای اصلی باند جعل مدارک و رابطین آن‌ها را شناسایی کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان بیان داشت: در این زمینه ۱۷ نفر را در شهرستان‌های کرمان، رفسنجان و رودبار دستگیر شدند و از مخفیگاه آنان ۱ هزار و ۲۰۰ مدرک جعلی دیپلم، ۲۱۰ گواهینامه جعلی مهارت‌های فنی و برخی تجهیزات رایانه‌ای را کشف شد.

وی بیان داشت: متهمان، پس از روبه رو شدن با ادله موجود به جرم خود اعتراف و بیان داشتند با اخذ مبالغی سنگین از افراد بابت مدرک جعلی تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال دریافت کرده اند که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • بحران دولتی در اسپانیا در سایه اتهام فساد علیه همسر سانچز
  • صدور حکم بمبگذار میدان تقسیم استانبول
  • مسوولان در قبال بیت‌المال باید پاسخگو باشند
  • گلایه رئیس‌ دادگستری زنجان از وضعیت بد نگهداری اموال دولتی
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • صدور حکم قضایی علیه مدیرعامل شرکت دولتی در اصفهان
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • صدور کیفرخواست برای تعدادی از متخلفان انتخابات
  • بیش از هزار و ۲۰۰ سندمالکیت‌زراعی در اشنویه صادر شد
  • قطع ارائه خدمات دولتی به صاحبان مجوز فاقد شناسه یکتا