Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@10:02:40 GMT

جای خالی سرمربی کاربلد در تراکتورسازی

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۶۲۹۵۵

جای خالی سرمربی کاربلد در تراکتورسازی

تبریز - ایرنا - تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز فرصت قرارگرفتن در بین سه تیم بالای جدول را با قبول شکست مقابل صنعت نفت آبادان از دست داد و نتیجه رقم خورده در این بازی نشان داد نیاز این تیم به یک سرمربی بزرگ و کاربلد واجب تر از هر زمان دیگری است.

به گزارش ایرنا، در حالیکه تراکتورسازان در بازی دیشب مقابل تیم آبادانی می توانستند با برتری یک بر صفر تا رده سوم جدول صعود کنند، به دلیل چینش ضعیف بازیکنان از سوی سرمربی موقت و کادر فنی و بی دقتی بازیکنان در زن ضربات آخر، این فرصت را از دست دادند تا در پایان هفته نهم رقابت ها با یک پله سقوط در رده هفتم قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاید نتیجه 6 بر صفر شاگردان تقوی مقابل استقلال خوزستان در هفته هشتم، اندیشه نتیجه گیری تراکتورسازی حتی با تقوی را قوت بخشید اما غافل از اینکه در فوتبال حرفه ای همه چیز باید حرفه ای باشد و مربی و یا مربیان تنها در کنار سرمربیانی مجرب می توانند موفق عمل کنند.
این در شرایطی است که مسوولان تراکتورسازی تاکنون به طور رسمی از برنامه هایشان برای جذب سرمربی جدید پس از جدایی جان توشاک اطلاع رسانی نکرده اند و مذاکره با سرمربیان بزرگ تنها در اخبار غیررسمی به گوش می رسد.
گذشت حدود یک ماه از جدایی توشاک و خالی ماندن صندلی سرمربیگری این تیم، اتفاق خوشایندی برای تراکتورسازی نیست و اگر در سریع ترین زمان تصمیمی درست در این زمینه اتخاذ نشود، فرصت ها یکی پس از دیگری برای تراکتورسازی از دست خواهد رفت و این تیم باردیگر کتک عدم مدیریت و تصمیمات احساسی را خواهد خورد.
تعطیلات اخیر در رقابت های لیگ برتر بهترین فرصت برای تراکتورسازی بود تا گزینه سرمربیگری تیم را انتخاب کند و با قدرت وارد ادامه رقابت ها شود، اما نه تنها اینگونه نشد، بلکه این شانس به محمد تقوی داده شد تا به عنوان سرمربی موقت به کار خود در تیم ادامه دهد و طبق شنیده ها در صورت کسب سه برد، مسوولیت وی دایمی شود.
مسوولان تیم باید بدانند که تراکتورسازی سکوی پرتاب برای کسی نبوده و نخواهد بود و این تیم برای رسیدن به آرزوی دیرینه هواداران پرشورش که همان قهرمانی در رقابت های لیگ برتر است، به بهترین ها در تمامی گزینه ها نیاز دارد.
تجربه فوتبال ایران ثابت کرده است که سپردن هدایت تیمی بزرگ به چند مربی جوان و بی تجربه در امر هدایت تیم های لیگ برتری، نه تنها به نفع تیم نیست بلکه ظلم در حق مربیان نیز است و شاید تا آخر عمر به صورت لکه سیاهی در کارنامه مربیان باقی بماند.
تراکتورسازی تیم خوبی است، مهره های خوبی در اختیار دارد که روان بازی می کند، بازیکنان هماهنگ هستند، زیرساخت ها در باشگاهی که مالکیت آن عوض شده به خوبی فراهم است و این تیم هواداران بی شمار و پرشوری در سراسر ایران دارد، اما متاسفانه در حال حاضر فاقد سرمربی بزرگ و با تجربه است و مدیریت باشگاهی در این تیم کمی می لنگد و نیاز به ترمیم و تقویت دارد.
برعهده گرفتن مسوولیت فنی شکست ها، باری از مسوولیت در تیم نمی کاهد و فرد و یا افراد مقصر در امر باید جوابگو باشند و با شور و احساسات میلیون ها هوادار بازی نکنند و به صراحت و شجاعت از عدم توانایی خود در مدیریت فنی و اداری پرده بردارند.
در آخر اینکه یک تیم فوتبال با برخورداری از سرمربی و چند دستیار، بازیکنان، تدارکات، هواداران و زیرساخت های مناسب یک تیم است که امیدواریم در تراکتورسازی و با انتخاب یک سرمربی در خور شان این تیم، شاهد بازگشت سرخ پوشان تبریزی به روزهای اوج و شور و نشاط هواداران و دوستداران آن باشیم.
تراکتورسازان در پایان هفته نهم با 13 امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر قرار دارند و در هفته دهم این رقابت ها چهارم آبان ماه سالجاری در تبریز از تیم سپید رود رشت میزبانی می کند.
3077/518

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال برتر تراكتورسازي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۲۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی

حمید سمندریان که با شوق فراوان نظاره‌گر کار دانشجویان خود بود، استعداد و توانمندی این دانشجو را کشف کرد و اول بار در نمایش «نگاهی از پل» با او همکاری کرد. اکبر زنجان‌پور در این نمایش به عنوان استعدادی درخشان ظاهر شد و این اولین گام‌های او در جاده موفقیت بود.

به گزارش ایسنا، این خاطره به دهه ۵۰ بازمی‌گردد و حالا دانشجوی سابق قرار است همزمان با زادروز استاد خود و در مراسمی که کانون کارگردانان خانه تئاتر برگزار می‌کند، تقدیر شود.

دانشجوی سابق اما سال‌هاست که خانه‌نشین است و شرایط را برای به صحنه بردن اثری تازه، مناسب نمی‌داند.

هرچند نسل جدید تماشاگران تئاتر نتوانسته‌اند هنرنمایی زنجان‎پور را روی صحنه ببینند، اما قدیمی‌های تئاتر نمی‌توانند حضور تاثیرگذار و استعداد شگرف او را در نمایش‌های «نگاهی از پل» و «ملاقات بانوی سالخورده» فراموش کنند

شاید اولین بازی حرفه‌ای او در تئاتر در نمایش «نگاهی از پل» بود که در کنار سوسن‌فرخ نیا به عنوان یکی دیگری از دانشجویان مستعد دانشکده هنرهای زیبا درخشید و بار دوم بود که خود را به عنوان استعدادی غیرقابل انکار اثبات کرد؛ در نمایش «ملاقات بانوی سالخورده» نوشته فردریش دورنمات و کار حمید سمندریان. او در آن نمایش نقش آالفرد ایل را بازی کرد که یکی از کارکترهای مهم نمایشی است و تفاوت سنی زیادی با آن داشت.

به انگیزه این تجلیل و به یاد حمید سمندریان، بخشی از صحبت‌های او را درباره زنجان‌پور مرور می‌کنیم:

«زنجان‌پور بسیار قابل قبول و باورپذیر بازی کرد. هرچند که آالفرد ایل از سن او دور بود ولی او نقش را به خوبی درک کرد. من استعداد زنجان ‌پور را در کلاس‌های دانشگاه شناختم. زمانی که شاگرد من بود، او را در اجراهای دانشگاهی دیده بودم و هیجان‌ها و انرژی‌های او را می‌شناختم. همان طور که در «نگاهی از پل» قدرت و انرژی خود را به نمایش گذاشت، در «ملاقات بانوی سالخورده» نیز به درونیات و عمق آلفرد ایل پی برد. دو نقش متفاوت و با بازی فراموش‌نشدنی زنجان‌پور. من برای رسیدن او به آلفرد ایل هیچ گونه درگیری نداشتم. زنجان‌پور به شدت خودش را متمرکز کرده بود تا به نقش برسد و آن طوری که من می‌خواهم بازی کند. او هم در بیرون و هم در درون به نقش رسید و خودش را هماهنگ کرد و به روح لحظه به لحظه نقش مسلط شد.

اما بخت با تماشاگران دهه هشتاد هم همراه بود تا یک بازی به یادماندنی دیگر از زنجان‌پور ببینند؛ در نمایش «شب هزار و یکم» به نویسندگی و کارگردانی بهرام بیضایی. نمایشی که در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفت و در سه اپیزود گوناگون، نگاهی تازه به هزار و یک شب داشت. زنجان‌پور با همراهی مژده شمسایی و ستاره اسکندری در اپیزود دوم این نمایش بازی کرد تا برای تماشاگران نسل‌های بعدی تئاتر نیز خاطره زیبای دیگری از بازی‌های خود بسازد.

حالا این بزرگداشت همزمان با زادروز استاد او در خانه هنرمندان ایران، روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه برپا می‌شود. حمید سمندریان، استاد او سال‌هاست که از دنیا رفته و بهرام بیضایی نیز به دلیل دوری از وطن، نخواهد توانست در این برنامه شرکت کند و این بزرگداشت با دو جای خالی همراه می‌شود.

بزرگداشت زنجان‌پور به کوشش کانون کارگردانان خانه تئاتر ایران، ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه در تالار استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام

    

دیگر خبرها

  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی
  • جای خالی ستاره‌ آلومینیوم در جام حذفی (عکس)
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • جای خالی بخش خصوصی در سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • کسی که اجازه نداد جای خالی پائز احساس شود
  • فوری:‌ تراکتورسازی با حمید مطهری به توافق رسید
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • ضرر‌هایی که نوشیدن قهوه به همراه دارد
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟