Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عتبات و عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر در ارتباط با جزئیات تصادف ون حامل زائران ایرانی در مسیر حله به کربلا، گفت: این حادثه که شب گذشته به وقوع پیوسته سبب مصدومیت 13 زائر ایرانی شده است که 11 نفر آنها از مازندران و دو نفر از استان البرز بوده‌اند.

وی افزود: دو نفر از حادثه‌دیدگان به دلیل شکستگی استخوان پا شب گذشته به ایران منتقل شده و علی‌رغم اینکه 11 نفر دیگر آسیب جدی ندیدند ولی امروز این افراد نیز به کشور بازمی‌گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عتبات و عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر خاطرنشان کرد: هر ساله در مسیر حله به کربلا تصادفات زیادی به وقوع می‌پیوست و بر همین اساس امسال دو اتوبوس آمبولانس، دو آمبولانس و 30 نیرو در این مسیر مستقر کرده‌ایم تا بتوانیم زودتر این افراد را امدادرسانی کنیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تصادف استان البرز ایران کربلا اتوبوس اتوبوس استان البرز ایران تصادف کربلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۳۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع حادثه رانندگی در فارسان

آقای شمسی پور اظهار داشت: با اعلام خبر تصادف دو خودروی سواری سمند و پراید در فارسان و مصدومیت پنج نفر، به سرعت آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در فارسان

وی افزود: کارشناسان عملیاتی اورژانس، مصدومان این حادثه را بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب برای تکمیل درمان به بیمارستان سیدالشهدا فارسان منتقل کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • وقوع حادثه رانندگی در فارسان
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان
  • وقوع ۵۲۲ فقره تصادف خسارتی در مشهد
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت