Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@14:08:50 GMT

جابجایی بیش از 3 میلیون مسافر در آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۶۳۸۱۲

جابجایی بیش از 3 میلیون مسافر در آذربایجان غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از جابجایی بیش از 3 میلیون مسافر در استان خبرداد.

ارسلان شکری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون افزون بر 3 میلیون مسافر در استان جابجا شده که شهریور ماه امسال با جابجایی بیش از 520 هزار مسافر بیشترین جابجایی مسافر انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون افزون بر 344 هزار انواع سفر برون شهری توسط ناوگان جاده ای در استان انجام گرفته است.

شکری تصریح کرد: بیشترین تعداد سفر جاده ای سال جاری درشهریور ماه با بیش از 58 هزار سفر بوده که بیشترین وسیله استفاده شده سفر جاده ای درون استانی مینی بوس با نزدیک به 190 هزار سفر و برون استانی اتوبوس با بیش از 60 هزار سفر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به رسالت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی برای فراهم ساختن جاده هایی ایمن و امن برای سفر و مسافرت در محورهای مواصلاتی استان گفت: امید است با رعایت کامل مقررات ایمنی و رانندگی توسط وسایل نقلیه شاهد سفرهای امن و مسافرتهای آرام در استان باشیم.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آذربایجان غربی اتوبوس راهداری و حمل و نقل جاده محورهای مواصلاتی استان وسایل نقلیه راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۳۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش سنگ در جاده پلدختر - خرم‌آباد

روح‌الله شریف‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از ریزش سنگ بر اثر شدت بارندگی‌های اخیر در محور پلدختر - خرم‌آباد خبر داد.

وی عنوان کرد: بر اثر بارندگی‌های اخیر در مناطق «گاوزرده»، «افرینه»، «ملاوی» و «طول کش» ریزش سنگ اتفاق افتاد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پلدختر، افزود: عوامل راهداری پلدختر در اقدامی سریع و عملیاتی مشابه محورهایی که در آن ریزش سنگ اتفاق افتاد را پاک‌سازی کردند.

شریف‌زاده، گفت: همچنین شدت بارندگی‌ها موجب آب‌گرفتگی در محور پلدختر - اندیمشک در خروجی شهر جنب جایگاه سوخت «چاغروند» شد که با تلاش عوامل این اداره بازگشایی شد.

وی افزود: اکیپ‌های راهداری در محورهای پلدختر - خرم‌آباد، پلدختر - اسلام‌آباد غرب و منطقه «طولکش»، پلدختر - اندیمشک و پلدختر - دره شهر با خودروهای سبک‌وسنگین و سایر تجهیزات به حالت آماده‌باش کامل هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پلدختر مردم و رانندگان برای کسب اطلاع از وضعیت راه‌های شهرستان می‌توانند با سامانه ۱۴۱ و شماره‌تلفن ۰۶۶۳۲۲۲۲۲۸۲ حاصل کنند.

کد خبر 6095894

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور مهاباد-سردشت
  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود / ۵ باند فرودگاهی برای جابجایی ۲۶۰ میلیون مسافر
  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • ریزش سنگ در جاده پلدختر - خرم‌آباد