Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا-معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: دکتر حسن روحانی رییس جمهوری در جلسه رای اعتماد به وزیران پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی، صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی حضور می یابد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، حسینعلی امیری در حاشیه جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه رای اعتماد به وزیران پیشنهادی طبق آیین نامه داخلی مجلس می بایست روز یکشنبه برگزار شود ولی هنوز زمان نهایی آن از سوی هیات رییسه مجلس به ما اعلام نشده و ممکن است تغییراتی داشته باشد و بنا شده که رییس جمهوری در جلسه رای اعتماد حضور یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیری یادآور شد: معرفی وزیران پیشنهادی به مجلس بر اساس فرایندهایی انجام می شود، به این صورت که معرفی وزیران پیشنهادی ممکن است با نظر شخصی رییس جمهوری باشد یعنی رییس جمهوری شخصا صلاحیت های فردی را می شناسد و نسبت به آن علم و اطلاع دارد و فرد را به مجلس معرفی می کند یا این که در مشورت با نمایندگان یا فراکسیون های مجلس این افراد را به مجلس معرفی می کند.
این خبر در حال تکمیل است
سیام**9121**1535

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي مجلس اميري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۳۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال نامه پیشنهادی شورای عالی تشکل‌های ورزشی به رئیس جمهور+عکس

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، شورای عالی تشکل‌های ورزشی ایران با ارسال نامه‌ای خطاب به سید ابراهیم رئیسی ریاست جمهوری کشورمان ضمن تقدیر از اقدامات مثبت در دولت وی از جمله انتخاب مدبرانه وزیر ورزش و واگذاری باشگاه‌ های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، پیشنهاداتی را به رئیس دولت مطرح کرد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم مراسم تجلیل از مدال آوران ورزش سال ۱۴۰۲ با حضور رییس جمهور
  • گروسی: پیشنهادی را به جمهوری اسلامی ایران برای اتخاذ گام‌های جدید ارائه دادم
  • ارسال نامه پیشنهادی شورای عالی تشکل‌های ورزشی به رئیس جمهور+عکس
  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • رئیسی پنجشنبه به قم می‌رود
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های سفر استانی رییسی به استان قم برگزار شد
  • رئیسی به قم می‌رود
  • ثبت ۳ هزار و ۵۰۰ قهرمان پیشنهادی از سوی مخاطبان در کردستان
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند