Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان، از برگزاری مراسم عزاداری اربعین حسینی و برپایی ایستگاههای صلواتی در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خبر داد.

"حمیدرضا ناهیدی فرد"  در گفتگو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: راهپیمایی اربعین حسینی(ع) به‌مثابه  نمادی برای اتحاد جهان اسلام محسوب می‌شود که با خود پیام وحدت، همگرایی و آزادی‌خواهی را اشاعه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان بابیان اینکه وحدت مسلمانان همان نکته‌ای است که دشمنان را به‌شدت به هراس می‌اندازد، افزود: دل‌بستگی به اهل‌بیت(ع) و حضور میلیونی و دشمن‌شکن عوامل اتحاد مسلمانان و بهانه‌ای برای نشان دادن اقتدار است.

 

وی بیان کرد: راهپیمایی اربعین ازلحاظ تعداد نفرات شرکت‌کننده در دنیا بی‌سابقه است لذا باید از این فرصت خوب، برای ترویج فرهنگ محبت و مودّت اهل‌ بیت(ع)، ترویج اخلاق اسلامی بهره ببریم.

 

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان  همدان ادامه داد: با توجه به اهمیت اربعین حسینی، مراسم های متعددی هم در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان در شب و روز اربعین با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

 

وی افزود: قرائت قرآن، زیارت اربعین، سخنرانی کارشناسان دینی و مذهبی و مداحی ذاکرین اهل بیت (ع) از جمله برنامه های این مراسم عزاداری است که در کانون ها برگزار می شود.

 

ناهیدی فرد بیان کرد: به گفته رهبر معظم انقلاب، گستره فرهنگی اربعین بسیار وسیع است و ما در ابتدا این راه هستیم و باید همبستگی بیشتری را در این مورد داشته باشیم .

 

وی تبیین اهداف و آموزه های قیام سیدالشهدا و ترویج سیره اهل بیت (ع) از جمله مهمترین اهداف برگزاری مراسم عزاداری توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد استان است.

 

وی  یادآور شد: همچنین یکی از فعالیت کانون های استان همدان در این ایام مساعدت در تهیه اقلام مورد نیاز برای موکب ها و زائران اربعین حسینی است که با همت اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان این اقدام تهیه و در اختیار زائران قرار می گیرد.

 

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین اربعین حسینی اینفوگرافی سازمان اوقاف و امور خیریه موکب دیدار با رهبری مقام معظم رهبری بهرام قاسمی موکب اربعین پیاده روی اربعین ایام اربعین حسینی استان همدان کانونهای مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۴۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه هنر در لارستان همزمان با هفته کار و کارگر + تصاویر

همزمان با هفته کار و کارگر ویژه برنامه‌های مختلفی در سراسر کشور برگزار شد. در همین راستا نمایشگاهی از آثار هنرجویان رشته معماری داخلی و کامپیوتر هنرستان‌های مشفق و قطبا خور در شهرستان لارستان استان فارس برپا شد.

شهروندخبرنگار ما تصاویری از این نمایشگاه را به نمایش گذاشت که مشاهده می‌کنید.

منبع: مدینه صابری - فارس

 

بیشتر بخوانید:

برپایی نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) صالح آباد + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • اعلام زمان برگزاری هفتمین اشکوره فرهنگی هنری حسینی در آمل
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • جشنواره ملی اشکواره حسینی به دور هفتم رسید
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • برگزاری هفتمین جشنواره ملی اشکواره حسینی در مازندران
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • برپایی نمایشگاه هنر در لارستان همزمان با هفته کار و کارگر + تصاویر
  • برپایی ایستگاه صلواتی در شب شهادت امام صادق (ع) توسط مردم بردسکن