Web Analytics Made Easy - Statcounter

توخل روی وراتی و دی ماریا برای سفر به ایتالیا حساب باز کرده است.

طرفداری- توماس توخل امیدوار است تا مارکو وراتی و آنخل دی ماریا برای رویارویی با ناپولی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا آماده باشند.

به گزارش FFT، وراتی و دی ماریا در جریان پیروزی ۵-۰ پاری سن ژرمن مقابل آمیان زمین بازی را به دلیل مصدومیت ترک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

PSG به زودی به ناپل سفر خواهد کرد تا رو به روی ناپولی قرار بگیرد و توخل خوشبین است که دو بازیکن یاد شده به علاوه تیاگو سیلوا را در ترکیب تیمش در اختیار داشته باشد.

(وراتی) یک ناراحتی ماهیچه‌ای داشت؛ آنخل دی ماریا هم همین طور. اما به نظرم می‌توانند مقابل ناپولی بازی کنند. در مورد تیاگو سیلوا هم که در پایان تمرین (روز جمعه) مشکل مشابهی داشت، همین طور فکر می‌کنم. بازی کردن در مسابقه امروز برای او خیلی خطرناک بود. 

پاریسی‌ها در ۹ بازی اخیر خود در لیگ دست کم در هر بازی سه بار گلزنی کرده‌اند؛ رکوردی که مایه مباهات سرمربی آلمانی تیم است.

این طور نبود که فقط خودمان عملکرد بسیار عالی داشته باشیم بلکه جدی بودیم و تلاش جمعی زیادی به خرج دادیم. شایسته پیروزی بودیم؛ هر چند که اختلاف کمی زیاد به نظر می‌رسد.  

کاوانی در نیمه اول فرصت خوبی را از دست داد و توخل به او اجازه داد در زمین بماند تا شاید بتواند گلزنی کند اما بهترین گلزن تاریخ پاری سن ژرمن در این راستا ناکام بود.

طبیعی است که یک شماره نه واقعی مثل او وقتی گل نزند، ناراحت می‌شود. شاید بهتر بود بعد از گذشت یک ساعت تعویض می‌شد اما او را در زمین نگه داشتم چون امیدوار بودم بتواند گلزنی کند. این اتفاق نیافتاد اما او می‌تواند مقابل ناپولی گلزنی کند.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۴۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اودینزه ۱-۱ ناپولی؛ یک امتیاز لحظه آخری که شاید تیم کاناوارو را از سقوط نجات دهد

در دیداری تقریبا تشریفاتی برای ناپولی و بسیار مهم برای اودینزه، دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند. تیم کاناوارو در دقایق پایانی از این بازی به یک امتیاز رسید و شاید همین یک امتیاز در نهایت بقای آنها را تضمین کند.

طرفداری | اودینزه و ناپولی در آخرین بازی هفته به مصاف یکدیگر رفتند:

اطلاعات بازی اودینزه و ناپولی تاریخ برگزاری: دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت 1403 (۶ می 2024) ساعت برگزاری: ۲۲:۱۵ به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم فریولی؛ اودینه هفته برگزاری: هفته سی‌وپنجم سری آ، فصل 24-2023 داور: جانلوکا اورلیانو گلزنان: ویکتور اوسیمن (۵۱) / ایزاک ساکسس (۹۰+۲)

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی اودینزه ۱-۱ ناپولی (سری آ ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • اودینزه ۱-۱ ناپولی؛ یک امتیاز لحظه آخری که شاید تیم کاناوارو را از سقوط نجات دهد
  • الساندرو فلورنتزی و گلزنی در سری آ بعد از ۷۲۸ روز
  • گلر فجرسپاسی: امیدوارم به لیگ برتر صعود کنیم
  • توقف میلان مقابل جنوا در ماراتن گلزنی سن‌سیرو
  • پایان تنش بزرگ لیورپول با گلزنی صلاح! (عکس)‏
  • گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد
  • توقف روند گلزنی اینتر در شب دبل شدن مقابل ساسولو / نکات آماری
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید
  • بدترین خبر برای بایرن مونیخ در آستانه بازی با رئال مادرید؛ رافائل گریرو مصدوم شد! + عکس