Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از  ایمیدرو، «علی اصغرزاده» گفت: از سال 93 تاکنون در مجموع از 305 هزار کیلومتر پهنه های در اختیار ایمیدرو، پنج پهنه با مساحت 66 هزار کیلومتر مربع به بخش خصوصی واگذار شده و در 225 هزار کیلومتر مربع از پهنه ها مراحل شناسایی و پی جویی به پایان رسیده و آزاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«همچنین در 80 هزار کیلومتر مربع پهنه جدید کار در حال انجام است.»
وی یادآور شد: ایمیدرو در سال های اخیر عملیات اکتشافی وسیعی را آغاز و تاکنون 400 ناحیه امیدبخش معدنی را شناسایی کرده است.
اصغرزاده افزود: در بخش برداشت ژئوفیزیک هوایی پیشرفت خوبی حاصل شده و تا پایان شهریورماه 97 بیش از 16 هزارکیلومتر مربع ژئوفیزیک هوایی انجام شده است.
مدیر اکتشاف ایمیدرو خاطرنشان کرد: در 6 ماه نخست امسال، عملیات حفاری 40 هزار و 300 متری با سرمایه گذاری اکتشافی 39 میلیارد و 570 میلیونی به انجام رسیده است.
 «مهدی کرباسیان» رییس پیشین هیات عامل ایمیدرو شهریور ماه امسال از جذب 320 هزار میلیارد ریال منابع بخش خصوصی و غیردولتی برای تکمیل طرح های نیمه تمام سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) در پنج سال گذشته خبر داده بود.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پهنه اکتشافی بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۶۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی از تست موشک بالستیک Hyunmoo 4 کره جنوبی با برد 800 کیلومتر و دقت هم در فیلم مشخص است

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بازدید خبرنگار سی‌ان‌ان از نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه (فیلم) شکارچیان گنبد آهنین (فیلم) بمب افکن H6K نیروی هوایی چین، دوربردترین سکوی چینی‌ها برای پرتاب هر سلاح برد بلندی است (فیلم)

دیگر خبرها

  • کاشت ساختمان در پارک‌های تهران؛ ممنوع یا مجاز؟
  • فیلمی از تست موشک بالستیک Hyunmoo 4 کره جنوبی با برد 800 کیلومتر و دقت هم در فیلم مشخص است
  • حوضه خلیج فارس یکی از آلوده‌ترین پهنه‌های آبی در جهان است/ اولویت دیپلماسی زیست‌محیطی خلیج فارس
  • بیشترین خسارت سیل بهاری به راه‌های شهرستان خوسف
  • مرگ بدون آرامش، قبر مارادونا حفر می‌شود!
  • پیشرفت ۹۵درصدی پروژه آبرسانی به جوانرود باهدف کاهش تنش آبی این شهرستان
  • مدیریت سدهای مشترک با استان‌های همجوار، به اردبیل واگذار شود
  • ذاکری: تنها ۱۸ درصد دارایی ها به بخش خصوصی واقعی واگذار شده است/ سرمایه‌ها در دست اقلیتی متمرکز شده که امروز امکان کنترل آنها نیست / هشدار نسبت به تهی سازی ظرفیت دولت با خصوصی سازی رانتی
  • مقیمی: مأموریت تدوین نظام‌نامه دانشگاه تمدن‌ساز به دانشگاه تهران واگذار شد
  • چالش‌های آوج در مسیر توسعه