Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر کرج با تذکر درباره نبود روشنایی در بلوار شهید ناصربخت گفت: نبود روشنایی سبب شده راننده ۲۰۶ دو خانم کرجی را نبیند و برخورد این خودرو با این دو خانم سبب  فوت آنها شده است. ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱ استانها البرز نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، رحیم خستو امروز در جلسه شورای شهر کرج که در صحن علنی شورا برگزار شد، اظهار داشت: زیبایی یک شهر بسیار مهم است و سبب تازه شدن روحیه شهروندان و رانندگی درست آنها می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اقدام سازمان سیما و منظر در  جمع‌آوری 200 تابلوی غیرمجاز  اقدام بسیار مهمی بود، افزود: هنوز  450 تابلوی دیگر در سطح شهر وجود دارد که بیش از 250 عدد آنها غیرضروری است و باید جمع‌آوری شوند.

سخنگوی شورای شهر کرج با اشاره به اینکه از معاونت شهرسازی و معماری می‌خواهیم  تا سریع‌تر طرح بهسازی اتوبان تا پل حامی را به سازمان‌های ذیربط ارایه دهد، گفت: این اقدام باید در دستور کار قرار گیرد زیرا برای ما بسیار با اهمیت است.

رسولی دیگر عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه ساماندهی بخشی از پل میدان سپاه بسیار مهم است و نیاز به بودجه دارد، عنوان کرد: با پیگیری‌های انجام شده متوجه شدیم که دلیل به طول انجامیدن ساماندهی این پل عدم پرداخت بخشی از طلب پیمانکار است.

وی با بیان ایننکه  از مدیریت جدید تقاضا می‌کنم هرچه سریع‌تر اعتبارات لازم و تجهیزات را در اختیار پیمانکار قرار دهد، بیان کرد: این پروژه برای شهر بسیار با اهمیت است.

نبیونی دیگر عضو شورای شهرکرج با اشاره به اینکه توجه نکردن به تذکرات شورا درباره نبود روشنایی در بلوار شهید ناصربخت سبب فوت دو شهروند شده است، گفت: این  بار سوم است که درباره روشنایی بلوار شهید ناصربخت و بلوار شهرک یاس تذکر می‌دهم اما متاسفانه این موضوع هنوز پیگیری نشده است و به همین دلیل سبب شده راننده 206 دو خانم  کرجی را نبیند و برخورد  این خودرو با این دو خانم سبب  فوت آنها شده است.

وی با تشکر از سازمان سیما و منظر که کار خود را به خوبی انجام می‌دهد، گفت: از مسئولان شهرداری می‌خواهیم تا اقدامات لازم را برای تامین بودجه جهت اجرای اتوماسیون در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری انجام دهند.

همچنین در این جلسه تعداد کمیسیون‌ها از 5 به 9 و تعداد اعضای کمیسیون از 7 به 5 نفر تغییر یافت و اعضا هر کمیسیون مشخص شدند.

 کمیسیون برنامه، بودجه، حقوقی و املاک با حضور  مهدی حاجی قاسمی، احد رسولی، غدیر مهدوی، فرج‌الله ایلیات و رحیم خستو و  کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با حضور اکبر سلیم نژاد، رحیم خستو، محمدحسین خلیلی اردکانی، منصور وحیدی و فریده بزنی برگزار می‌شود.

همچنین مهدی حاجی‌قاسمی، اکبر سلیم نژاد، محمدحسین خلیلی اردکانی، فرج‌الله ایلیات و حسین محمدی به عضویت کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک درآمده و کمیسیون محیط زیست و سلامت با حضور حسین محمدی، غدیر مهدوی، رحیم خستو، محمد نبیونی و عباس زارع برگزار می‌شود.

در کمیسیون خدمات شهری و ایمنی فریده بزنی، اکبر سلیم نژاد، حسین محمدی، محمد نبیونی و منصور وحیدی، کمیسیون معماری، شهرسازی و بافت‌های فرسوده احد رسولی، مهدی حاجی قاسمی، عباس زارع، رحیم خستو و فرج‌الله ایلیات و در کمیسیون سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها غدیر مهدوی، احد رسولی، محمد نبیونی، منصور وحیدی و سارا دشتگرد عضو شدند.

 کمیسیون نظارت و تحول اداری با حضور محمدحسین خلیلی اردکانی، حسین محمدی، اکبر سلیم نژاد، فریده بزنی و منصور وحیدی و کمیسیون هنر و  ارتباطات با حضور رحیم خستو، عباس زارع، اکبر سلیم نژاد، فریده بزنی و محمدحسین خلیلی اردکانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن

R41451/P1361/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۷۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج آغاز شد

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج از آغاز اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش از امروز در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، علی اصغری اظهار کرد: پارک وانت‌های میوه‌فروش در معابر اصلی موجب ایجاد ترافیک و همچنین نارضایتی شهروندان شده است که به استناد تبصره ۱ بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها و با همکاری نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی و همچنین حمایت همشهریان طرح ساماندهی وانت بارهای میوه فروشی در سطح شهر سنندج اجرا می‌شود.

وی افزود: شهرداری سنندج در راستای رفع این معضل شهری برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت را تعریف و اجرا می‌کند.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج از آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش از امروز در این شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح در راستای کاهش ترافیک، ارتقای سیما و منظر سطح شهر و افزایش رضایتمندی شهروندان اجرا می‌شود.

اصغری تصریح کرد: وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه سطح شهر شامل طرفین بلوار حمدی بهاران، پیاده‌رو بلوار ارشاد روبروی زندان، چهار راه حاجی‌آباد جنب مجموعه ورزشی و پیاده‌رو مربوطه، زمین روبروی تعویض پلاک (شهرک مولوی)، شهرک زاگرس زمین پایین‌تر از درب خوابگاه دانشگاه کردستان، بلوار معلم نرسیده به شهرک بعثت بالاتر از پارک معلم و میدان ۱۲ فروردین زمین روبروی سردخانه هدایت می‌شوند.

وی اضافه کرد: زمین حد فاصل میدان لیلاخ تا پل سنجرخان، زمین حد فاصل بلوار ساحلی از طرف سردخانه تا میدان لیلاخ، زمین پایین‌تر از میدان قانع بهاران و مخابرات و زمین روبروی پمپ بنزین ساحلی به طرف بلوار دادگستری از دیگر نقاط در نظر گرفته شهرداری سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سطح شهر است.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج ادامه داد: همکاری با نیروهای شهرداری در اجرای این طرح ضروری است و با کسانی که همکاری نکنند برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

اصغری گفت: اگرچه مجموعه مدیریت شهری تمام ظرفیت‌های خود را در اجرای این طرح به‌کار می‌گیرد اما موفقیت این طرح نیازمند همراهی دستگاه‌های مختلف و مشارکت مردم و رانندگان وانت‌های میوه‌فروشی است.

کد خبر 750669

دیگر خبرها

  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • BRT کرج تا کمالشهر ادامه می‌یابد؟
  • تشریح فرایند صدور پروانه ساختمان ۱۱ طبقه بلوار بوعلی قم
  • روان آب‌ها شهر یزد به درون قنوات هدایت نمی‌شود
  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • روان آب‌ها به درون قنوات هدایت نمی‌شوند
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج آغاز شد
  • پیکر مرحوم رحیم پرواسی در اردبیل تشییع شد