Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، سردار حیدر عباس‌زاده اظهار کرد: نیروی انتظامی با به کارگیری صد در صدی کارکنان و گیت‌های مختلف کنترل افراد و انطباق مدارک از عبور زائرانی که قصد تردد از پایانه‌های مرزی بدون مدارک معتبر را دارند، جلوگیری می‌کند.

وی تصریح کرد: خط قرمز پلیس برای عبور از پایانه‌های مرزی داشتن گذرنامه و ویزای معتبر است و نیروی انتظامی هرگز اجازه عبور به افراد بدون گذرنامه و ویزای معتبر را نخواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس‌زاده تاکید کرد: زائرانی که قصد تردد از پایانه‌های مرزی را دارند، حتما نسبت به اخذ گذرنامه و ویزای معتبر اقدام کنند، در غیر این صورت به شهرهای خود بازگردانده می‌شوند .

وی بیان کرد: اینگونه افراد به هیچ وجه امکان تردد از مرز را ندارند و در صورت اسکان در مرزها شناسایی شده و به شهرهای خود بازگشت داده می‌شوند.

فرمانده انتظامی خوزستان در پایان از عموم مردم که قصد شرکت در همایش بزرگ اربعین حسینی را دارند خواست که در شهرها و استان‌های محل سکونت و از دفاتر معتبر نسبت به دریافت گذرنامه و ویزا اقدام کنند و از تردد بدون مدارک معتبر به پایانه‌های مرزی اکیدا خودداری کنند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۸۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو رأس بزغاله کوهی به دامان طبیعت بازگردانده شدند


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ، دو رأس بزغاله که توسط افراد بومی و بدلیل نا آشنا بودن با حیات وحش و همچنین آگاه نبودن نسبت به رفتار‌های حیات وحش از محل زندگی خود جدا و جهت مراقبت و نگهداری به اداره محیط زیست شهرستان‌های دالاهو و سرپل ذهاب تحویل شد .
سرپرست محیط زیست دالاهو عنوان کرد : شهرستان دالاهو بعلت داشتن شرایط مطلوب برای حیات وحش و حمایت مردم شهرستان در سال‌های اخیرحیات وحش شهرستان رشد خوبی داشته و جمعیت حیات وحش در این شهرستان رشد قابل قبولی دارد .

دیگر خبرها

  • مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه بررسی شد
  • توسعه تجارت و مراودات مرزی از سیاست‌های دولت سیزدهم است
  • بررسی مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه در مرز‌های شمال استان آذربایجان غربی 
  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳
  • ترانزیت ایران و آذربایجان متحول می‌شود 
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • دو رأس بزغاله کوهی به دامان طبیعت بازگردانده شدند
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در شنبه هشتم اردیبهشت ماه