Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:47:29 GMT

11 غیر نظامی در «ننگرهار» افغانستان کشته شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۶۸۹۰۱

11 غیر نظامی در «ننگرهار» افغانستان کشته شدند

کابل- ایرنا- سخنگوی استاندار ننگرهار در جنوب شرق افغانستان اعلام کرد براثر انفجار بمب کنار جاده ای کار گذاشته شده در شهرستان «اچین» این استان 11 غیر نظامی کشته شدند.

به گزارش ایرنا، «عطاالله خوگیانی» روز یکشنبه به رسانه های محلی افغانستان گفت که این حادثه پیش از ظهر یکشنبه زمانی رخ داد که خودرو حامل اعضای یک خانواده از این محل می گذشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دفتر مطبوعاتی لشکر «209 شاهین» در شمال افغانستان روز یکشنبه با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که در حمله هوایی نظامیان خارجی به تجمع گروه طالبان در شهرستان «بغلان مرکزی» در استان «بغلان» 30 تن از اعضای این گروه کشته شده اند.
در این اطلاعیه اضافه شده است در یک حمله جداگانه در حمله هواپیماهای ارتش افغانستان نیز 17 تن از اعضای «قطعه سرخ» طالبان در شهرستان «امام صاحب» استان «قندوز» کشته شدند.
از استان «بلخ» در شمال افغانستان نیز امروز خبر رسید که چهار ناظر یک نامزد انتخاباتی در شهرستان «نهرشاهی» که روز گذشته ربوده شده بودند ،اجسادشان توسط پلیس کشف شد.
تاکنون شخص یا گروهی مسئولیت این آدم ربایی و قتل را برعهده نگرفته اما مقامات امنیتی،طالبان را مسئول این حادثه معرفی کرده اند.
طالبان تاکنون مسئولیت این حمله را به عهده نگرفته است.
آساق**291**1104**1600

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیاسی امنیتی افغانستان سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۸۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال طالبان از قهرمانان فوتسال افغانستان

تیم ملی فوتسال افغانستان پس از تاریخ سازی در جام ملت های آسیا و نخستین صعود به جام جهانی فوتسال پس از بازگشت به کابل مورد استقبال گرم مردم این کشور قرار گرفت.

 جمعیت زیادی از شهروندان کابل به ویژه جوانان ساعت ها در فرودگاه کابل و فدراسیون فوتبال در انتظار بازگشت قهرمانان فوتسال بودند تا آنها را به گرمی در آغوش بگیرند و تاریخ سازی آنان را در عرصه ورزش تبریک بگویند.

بیشتر اعضای تیم ملی فوتسال افغانستان جوانان مهاجر هستند که در ایران به دنیا آمده و فوتسال بازی کرده اند و در همانجا به تیم ملی افغانستان پیوسته اند.

 اعضای تیم ملی فوتسال افغانستان با سر مربی ایرانی خود چند روز است باعث خوشحالی مردم این کشور در شهرهای مختلف شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • استقبال طالبان از قهرمانان فوتسال افغانستان
  • طالبان در پنجشیر جمع‌آوری موبایل‌های هوشمند را از سر گرفته‌اند
  • گروه طالبان در پنجشیر به جان مردم و موبایل‌‌های هوشمند افتادند!
  • حملات داعش در افغانستان بیش از ۱۵۰ کشته و زخمی برجای گذاشته است
  • افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار
  • بیش از ۳۵ کشته در حملات داعش در افغانستان
  • طالبان در پنجشیر جمع‌آوری موبایل‌ های هوشمند را از سر گرفته‌اند
  • طالبان حمله تروریستی داعش در ولسوالی گذره را محکوم کرد
  • مسدود شدن گذرگاه اسپین بولدک
  • داعش مسئولیت حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را پذیرفت