Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

 از وزارت آموزش و پرورش، سید محمد بطحایی در این پیام تاکید کرده است که نقش و جایگاه دانش‌آموزان در طول چهار دهه از انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست؛‌ حضور جوانان و نوجوانان در عرصه‌های متفاوت اجتماعی، فرهنگی و سیاسی و میثاق آنها با آرمان‌ها و اهداف والای حضرت امام خمینی(ره) بنیان‌گذار انقلاب اسلامی قابل تحسین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در این ارتباط شوراهای دانش‌آموزی، به‌ عنوان یکی از ارکان تاثیرگذار مدارس با هدف توانمندسازی و تقویت مهارت‌های اجتماعی و مدنی دانش‌آموزان و مشارکت آنان در فعالیت‌های تربیتی و آموزشی تشکیل شده است.
وزیر آموزش و پرورش در این پیام با خطاب قرار دادن دانش آموزان به عنوان فرزندان پویا و بالنده کشور اظهار داشت: با خود و خدای خود عهد ببندید ضمن احترام به فرهنگ غنی اسلامی - ایرانی با آگاهی و عقلانیت در زندگی فردی و اجتماعی مسئولیت‌پذیر باشید و معیارهای اسلامی همچون کرامت انسانی، امانت‌داری، خودباوری، کارآمدی، احترام به خود و دیگران، اعتماد به نفس، وقت‌شناسی، نظم، جدیت، ایثارگری، قانون‌گرایی و نوآوری را سرلوحه کار خود قرار دهید و از فرصت‌های آموزشی و تربیتی که به برکت خون شهیدان والا مقام برای ما فراهم شده، نهایت بهره را ببرید.
بطحایی یادآورشد: یقین بدانید آینده این کشور با دستان توانا و ذهن خلاق و فکور شما مدیریت خواهد شد و اهداف نظام آموزش و پرورش به‌ ویژه در برهه حساس کنونی، بدون مشارکت و اراده شما آینده‌سازان،‌ محقق نخواهد شد.
وزیر آموزش و پرورش در این پیام تاکید کرده است: از مدیران،‌ مربیان و معلمان انتظار می‌رود در تمامی مراحل انتخابات، تشکیل و تقویت انجمن‌های پیش‌بینی شده،‌ زمینه و شرایط مشارکت خود انگیخته و خودجوش دانش‌آموزان را در فعالیت‌های اجتماعی فراهم آورند و فضای همدلی همراهی و مشارکت همه جانبه و بانشاط آنها را در این دوره از انتخابات ایجاد کنند.
بیست و یکمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی یکم آبان ماه در مدارس سراسر کشور برگزار می شود و در نهایت از میان حدود 14 میلیون دانش آموز 700 هزار دانش آموز راهی شوراها می شوند.
علمی**1883**2017

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: انقلاب اسلامی جوانان و نوجوانان حضرت امام انقلاب آموزش و پرورش دانش آموزان فردی و اجتماعی ذهن انتخابات دانش آموز اجتماعی و سیاسی انتخابات حضرت امام خمینی دانش آموزان وزیر آموزش و پرورش پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۹۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموزان با حساسیت کمبود آب آشنا شوند

به گزارش خبرنگار مهر، محمود مشکی صبح دوشنبه در در کارگاه آموزشی رابطان طرح داناب در اردبیل با تاکید بر اینکه همه ما باید سفیر نجات آب در استان باشیم، اظهار کرد: طرح داناب فرصت مناسبی است که بتوانیم با تغییر نگرش در راستای حفظ و نگهداری محیط زیست و نجات آب تاثیر گذار باشیم.

وی خاطرنشان کرد: طرح داناب فرصت مناسبی است که بتوانیم با تغییر نگرش در راستای حفظ و نگهداری محیط زیست و نجات آب تاثیر گذار باشیم.

معاون متوسطه آموزش و پرورش استان اردبیل با تاکید بر اینکه دانش آموزان را به سمتی هدایت کنیم که در کنار مسایل آموزشی نسبت به کمبود آب حساس باشند، تصریح کرد: شناخت مهمترین پایه حرکت است و در موضوع آب بحث شناخت و آموزش اهمیت موضوع، در اولویت است.

مشکی آموزش های کیفی در بحث آب را یادآور شد و بیان کرد: از مدیران و دبیران مجری طرح داناب درخواست داریم تا با برنامه ریزی، اکثریت دانش آموزان مدارس را با موضوع کمبود آب و چگونگی صرفه جویی آن آشنا کنند.

وی گفت: با اجرای پویش و اطلاع رسانی ها، استفاده از پوسترها و وسایل آموزشی، امیدوار هستیم که بتوانیم به اهداف مورد نظر دست یابیم.

در ادامه این کارگاه آموزشی از پوستر مفهومی طرح داناب رونمایی شد و کارشناسان و متخصصان شرکت آب منطقه ای استان، به ارائه مباحث آموزشی و تبیینی پیرامون طرح داناب پرداخته و به سوالات حاضران پاسخ دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، طرح داناب در استان اردبیل با همکاری شرکت آب منطقه ای و اداره کل آموزش و پرورش و مشاوره اجرایی جهاد دانشگاهی استان اردبیل اجرایی می شود.

کد خبر 6097952

دیگر خبرها

  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس 
  • ۴ سالن ورزش دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • چهار سالن ورزشی دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله+‌فیلم
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • دانش آموزان با حساسیت کمبود آب آشنا شوند
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • اصفهان مهد نیروهای فرهنگی و فکری است/دانش آموزان و نوجوانان مخاطبان اصلی برنامه‌های فرهنگی
  • هیچ دانش‌آموزی نباید از تحصیل باز بماند
  • جای خالی معلمان ماهر مجازی