Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین نماینده کمیساریای سازمان ملل در امور پناهندگان گفت: ما در کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان به حمایت خود از جمهوری اسلامی ایران برای ارائه خدمات به پناهندگان ادامه خواهیم داد. ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، ایرنیا کورنیاک پیش از ظهر امروز در  مراسم افتتاحیه دبستان شهید بدیهی به عنوان پروژه مشترک آموزش و پرورش، وزارت کشور و کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان اظهار داشت: از زحمات، همراهی و همکاری  اهدا کنندگان، وزارت آموزش و پرورش استان، دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی و استانداری استان اصفهان برای ساخت مدرسه پسرانه شهید بدیهی به منظور استفاده دانش‌آموزان ایرانی و افغانستانی کمال تقدیر و تشکر را دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اصفهان پایتخت فرهنگی و هنری کشور ایران بوده و این در حالی است که معماری، موسیقی، ادبیات، صنایع دستی و فرهنگ مهمان‌نوازی اصفهان نه تنها ایرانی‌ها را از شهرهای دیگر، بلکه مهاجرین و پناهندگان را از کشورهای دیگر به این استان جذب می‌کند.

جانشین نماینده کمیساریای سازمان ملل در امور پناهندگان پیرامون استان اصفهان تصریح کرد: زمانی که به فرهنگ غنی این استان و همچنین پذیرش فرهنگ‌های مختلف را در این شهر می‌بینیم، برای من باعث خوشحالی است که یکی از بزرگترین جمعیت‌های پناهنده در کنار ایرانی‌ها و همچنین در شرایط صلح‌آمیز و مناسب زندگی، کار و تحصیل می‌کنند.

وی افزود: افتتاح این مدرسه مصداقی بر مهمان‌نوازی مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران است که سبب شده سومین جمعیت بزرگ پناهندگان ایران در این استان به صورت صلح‌آمیز شانه به شانه ایرانی‌ها زندگی و تحصیل کنند. این پذیرش اجتماعی است که باعث می‌شود دانش‌آموزان اتباع خارجی بتوانند در کنار دانش‌آموزان ایرانی درس بخوانند و این تحصیل باعث تربیت افراد مهمی نیز برای کشور میزبان شود.

کورنیاک پیرامون سیاست کمیساریای عالی سازمان ملل بیان کرد: سیاست کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان برای مشارکت در ساخت مدارس این است که آموزش و پرورش بتواند با این مدارس اقداماتی در راستای ظرفیت‌سازی برای ایجاد ظرفیت تحصیل دانش‌آموزان ایرانی و افغانستانی به عمل آورد، این در حالی است که من از مشاهده تحصیل دانش‌آموزان ایرانی و افغانستانی در کنار یکدیگر بسیار خشنود هستم.

وی خاطرنشان کرد: بدانید که ما در کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان به حمایت خود از جمهوری اسلامی ایران برای ارایه خدمات به پناهندگان ادامه خواهیم داد، امید است که این کمک‌ها بتوانند دسترسی بیشتری را در جهت آموزش برای فرزندانمان ایجاد کند.

انتهای پیام/ن

R41346/P1361/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۹۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تصویری | تقدیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال رستگاری

دیگر خبرها

  • هوشمندسازی خدمات حوزه مشاوره و سلامت دانشجویی با به‌کارگیری هوش مصنوعی
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد
  • گزارش تصویری | تقدیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال رستگاری
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود
  • انتقاد شورای اروپایی و سازمان ملل از قانون ضد مهاجرتی انگلیس
  • واکنش سازمان ملل به کشف گور جمعی در خان یونس