Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ علی عارف نژاد فرمانده انتظامی زاهدان گفت: در پی گزارش سرقت‌های سریالی منزل در یکی از مناطق شهر زاهدان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران تجسس کلانتری ۱۷ پس از بررسی سرقت‌ها به سرنخ‌هایی مبنی بر اینکه این سرقت‌ها توسط یک باند حرفه‌ای طرح ریزی شده است، دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ عارف نژاد بیان کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از چند روز تحقیقات پلیسی سرکرده باند را که مردی جوان است را شناسایی و پس از چند روز تحقیقات نامحسوس با جمع آوری ادله و مستندات کافی در خصوص دست داشتن او در این سرقت‌ها با هماهنگی مقام قضائی او و ۲ همدستش را در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه در حال استراحت در مخفیگاهشان در خیابان انقلاب دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف تعداد زیادی اثاثیه منزل از مخفیگاه متمهان گفت: این سه سارق جوان که در ابتدا منکر هرگونه جرم ارتکابی بودند در مواجهه با مستندات کشف شده از منزلشان به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۸ فقره سرقت منزل در شهر زاهدان با همدستی ۲ نفر دیگر و فروش قسمتی از اموال مسروقه به فردی مالخر اعتراف کردند.

وی با اشاره به دستگیری ۲ همدست دیگر متمهان و کشف مقادیر دیگر لوازم مسروقه از مخفیگاه دوم این باند حرفه‌ای افزود: ارزش اموال مسروقه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده که با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات برای شناسایی مالباختگان و دیگر جرائم احتمالی اعضای این باند سرقت ادامه دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب جرم دستور کار پلیس سرقت فرمانده انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۹۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرف‌های سریع‌ترین سارق خودرو ایران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 سارقی که با قیچی آرایشی زنانه در کمتر از ۱۰ ثانیه خودروهای خارجی را به سرقت می‌کرد، در گفت و گویی از جزئیات این سرقت‌ها گفت و برای مقابله به ایران سرقت‌ها به مردم یک توصیه کرد: «خودرو نخرید!» اظهارات سریع‌ترین سارق خودروی ایران را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت
  • کشف ۱۰۳ گرم طلا مسروقه از مخفیگاه مالخر/ برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت طلاجات
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • بازداشت بیش از ۱۵۰ سارق مغازه و مالخر حرفه‌ای طی ۳ روز در کشور
  • پادشاهی در تهران که دستورات عجیب صادر می کرد | گفت و گو با پادشاه عجیب را از دست ندهید
  • بازداشت ۱۵۰ سارق مغازه و مالخر حرفه‌ای طی ۳ روز در کشور
  • پادشاهی که دستورات عجیب صادر می کرد | گفت و گو با پادشاه عجیب را از دست ندهید
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • حرف‌های سریع‌ترین سارق خودرو ایران