Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@13:33:01 GMT

تجلیل از مقام‌آوران مسابقات پارا آسیایی

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۰۹۱۶

تجلیل از مقام‌آوران مسابقات پارا آسیایی

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور از تفاهم نامه با فدراسیون ورزش‌های معلولان و جانبازان خبر داد و گفت:این همکاری به منظور استعدادیابی و استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات ورزشی و اعزام ورزشکاران منعقد می شود. ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰ اجتماعی تهران نظرات

به گزارش  خبرگزاری تسنیم، آئین تقدیر از مقام آوران و شرکت کنندگان در مسابقات پارا آسیایی جاکارتا 2018 با حضور حسین نحوی‌نژاد معاون امور توانبخشی بهزیستی کشور و داریوش بیات‌نژاد مدیر کل بهزیستی استان تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین نحوی‌نژاد در این مراسم با اشاره به اینکه ورزشکاران علاوه بر افتخارآفرینی برای میهن پیام آور امید و نشاط اجتماعی هستند، بیان کرد: معلولان موفق و قهرمانان دارای معلولیت می‌توانند با دمیدن روحیه امید به جامعه الگوی مناسب برای سایر افراد جامعه به ویژه معلولان باشند.

وی با ابیان این موضوع که جوانان و ورزشکاران ما فقط افراد سالم نیستند تاکید کرد: وزارت ورزش و جوانان به ورزش معلولان و جوانان معلول توجه ویژه تری داشته باشد.

نحوی‌نژاد با تجلیل  نقش خانواده معلولان گفت: خانواده‌های افراد معلول با صبر و شکیبایی و حمایت‌های خودشان نقش به سزایی در موفقیت و افتخارآفرینی ورزشکاران و قهرمانان دارند.

معاون امور توانبخشی بهزیستی کشور افزود: ورزش کلیدی برای اشتغال پایای معلولان و فرصتی برای توانمندسازی افراد دارای معلولیت است.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با فدراسیون ورزش‌های معلولان و جانبازان گفت: این همکاری به منظور استعدادیابی و استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات ورزشی و اعزام ورزشکاران منعقد می شود.

داریوش بیات نژاد مدیرکل بهزیستی استان تهران نیز در این مراسم با اشاره به این که در الگوسازی ها باید تغییراتی ایجاد شود گفت: کسانی که در قید حیات هستند و در راه افتخارآفرینی کشور با اخلاق و منش پهلوانی، صب و پشتکار مجاهدت می‌کنند می‌توانند الگوهای مناسبی برای نسل امروز باشند.

وی سیاست‌های ورزشی و توانمندسازی معلولان را از اولویت‌های بهزیستی استان عنوان کرد و افزود: پیشنهاد می‌شود در نام گذاری مراکز بهزیستی از نام‌های قهرمانان معلول به منظور ایجاد انگیزه و امید در بین معلولان استفاده شود.

انتهای پیام/

R1491/P34399/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سازمان بهزیستی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان بهزیستی سازمان بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۰۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر

دبیر هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان با اشاره به حضور تیم‌های شهرستان‌ها با ۷۰۰ کارمند ورزشکار در مرحله مسابقات استانی گفت: با حضور گرامی رئیس گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان و امیر جعفری رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان به تیم‌های برتر حکم قهرمانی و مدال اهدا شد.

شیردل با اشاره به اینکه تیم‌های اول مسابقات به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند؛ افزود: تیم‌های ادارات شهرستان‌ها شگفتی ساز مسابقات شدند که نشان می‌دهد ظرفیت شهرستان‌ها در  ورزش بسیار عظیم است.

وی نتایج پایانی مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی به میزبانی شهر کرمان در سه رشته فوتبال گل کوچک آقایان و بانوان، مهارت‌های چالشی آقایان و والیبال به شرح زیر اعلام کرد: 

نتایج مسابقات فوتبال گل بانوان 
آموزش و پرورش ناحیه دو ۱
آموزش و پرورش زرند 0

مقام‌اول: اموزش و پرورش ناحیه ۲
مقام دوم: اموزش و پرورش زرند

نتایج مسابقات فوتبال گل کوچک آقایان:
دانشگاه علوم پزشکی کرمان ۴
آموزش و پرورش زرند   ۱

مقام اول: دانشگاه علوم پزشکی کرمان
مقام دوم: آموزش و پرورش زرند

نتایج مسابقات مهارت‌های چالشی بانوان:
مقام اول: آموزش و پرورش ناحیه ۲
مقام دوم: آموزش و پرورش سیرجان 
مقام سوم: دانشگاه علوم پزشکی کرمان 


نتایج مهارت‌های چالشی آقایان:
مقام اول: جمعیت هلال احمر بم
مقام دوم: نیروگاه برق کرمان 

نتایج مسابقات والیبال بانوان:
مقام اول: آموزش و پرورش سیرجان
مقام دوم: دانشگاه علوم پزشکی کرمان 
مقام سوم: آموزش و پرورش راور 

نتایج مسابقات والیبال آقایان:
مقام اول: آموزش و پرورش بردسیر
مقام دوم: آموزش و پرورش بافت
مقام دوم: آموزش و پرورش سیرجان

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی