Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در ادامه مسابقات پاراکانو قهرمانی آسیا بعدازظهر امروز تیم ایران 3 طلا 1 نقره دیگر کسب کرد. شهلا بهروزی راد در کلاس VL3 بانوان صاحب مدال طلا شد. رویا سلطانی در کلاس VL2 بانوان بر سکوی قهرمانی آسیا ایستاد و طلایی شد. نادر عیوضی در کلاس KL3 مدال طلا کسب کرد.

در این ماده اکبر طهماسبی مقام چهارم و مسعود قیصری مقام پنجم را بدست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امین آغنده در کلاس KL1 صاحب مدال نقره شد. اسلام جاهدی نیز در کلاس KL2 در رده چهارم آسیا قرار گرفت. با این نتایج مسابقات پاراکانو قهرمانی آسیا در ازبکستان به پایان رسید و ملی پوشان کشورمان در مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان آسیا از فردا 30 مهرماه به مصاف حریفان خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران مدال طلا آسیا برنا قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۰۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ملی پوشان جوان زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران که برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا عازم ازبکستان شده بودند، امروز در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ازبکستان می‌روند. این دیدار از ساعت ۱۸ آغاز خواهد شد.   گفتنی است نمایندگان کشورمان در این دوره از مسابقات در گروه A با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت به رقابت می‌پردازند.   در گروه B این مسابقات نیز امارات، مغولستان، هند، اندونزی و ماکائو حضور دارند.

دیگر خبرها

  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • ۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور
  • ۲ مدال باارزش نقره و برنز از مسابقات قطرجونیور
  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام‌جهانی ووشو
  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره از سوی ووشوکاران کشورمان
  • ووشوکاران ایران سه مدال طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا