Web Analytics Made Easy - Statcounter



به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله سیدمحمد علی علوی‌گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای کانون بازنشستگان لشکری و کشوری با اشاره به اینکه نمی‌توان منکر تاثیر تحریم‌ها بر وضعیت اقتصادی کشور شد بیان کرد: البته باید این نکته را مورد تاکید قرار داد که اگر مسؤولان نسبت به استفاده از ظرفیت‌های داخلی اهتمام داشته باشند بسیاری از مشکلات کشور حل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با انتقاد از ضعف مدیریت در کشور گفت: کشوری که سرمایه بسیاری داشته و فقیر نیست اگر دست مسؤولان خالی می‌شود نشان می‌دهد که در مدیریت ضعف‌هایی وجود داشته است.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه مسؤولان باید به وعده‌هایی که به مردم می‌دهند پایبند باشند، خاطرنشان کرد: در خصوص رسیدگی به مشکلات مردم و همچنین بازنشستگان تذکراتی به مسؤولان داده و مشکلات مطرح شده را به گوش مسؤولان می‌رسانیم.

وی با اشاره به اینکه مرجعیت همواره در کنار مردم بوده است اضافه کرد: البته در پاسخ به تذکرات مسؤولان عنوان می‌کنند که در شرایط کنونی منابع مورد نیاز را در اختیار ندارند.

وی با تاکید بر اینکه باید برای گذر از مشکلات همه با یکدیگر همراه و همدل باشند یادآور شد: با وجود اینکه در شرایط کنونی با تحریم‌های مختلف روبه رو هستیم، ولی نباید به خارجی‌ها چشم امید داشته باشیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۱۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب‌گرفتگی بندر امام باید دغدغه اول همه مسؤولان باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران بندر امام اظهار کرد: موضوع آب‌گرفتگی بندر امام نباید به فراموشی سپرده شود و نباید دچار غفلت شویم و بی‌تفاوت از کنار آن بگذریم بلکه باید دغدغه اول همه مسئولان مربوطه همین موضوع باشد و برای رفع معضل آب‌گرفتگی بندر امام چاره‌اندیشی کنند.

وی افزود: هیچ مسأله‌ای نمی‌تواند موضوع دفع آب‌های سطحی و فاضلاب بندر امام را به حاشیه براند. موضوع دفع آب‌های سطحی بندر امام از مهم‌ترین موضوعات این شهر است. همه مسؤولان بدانند این مساله در صدر همه مشکلات است و برای برطرف کردن آن باید همه ظرفیت‌ها را پای کار بیاوریم.

خطیب جمعه بندر امام عنوان کرد: نبود بودجه و اینکه زیر ساخت بندر امام مشکل دارد، جواب قانع کننده‌ای برای مردم نیست و نمی‌توان دوباره شاهد تکرار این حوادث تلخ و اسفناک برای مردم بندر امام باشیم.

حجت‌الاسلام عبادی یادآور شد: شورای راهبردی پتروشیمی، مدیریت استانی و شهری از امروز با مشاوران و متخصصان این امر جلسات هم‌اندیشی برگزار کنند و بودجه لازم را در نظر بگیرند و می‌شود آن را به ترتیب اولویت و نقاط بحرانی فازبندی و طرح جامع دفع آب‌های سطحی را اجرا کرد.

امام جمعه بندر امام تصریح کرد: موضوع دیگری که انتظار می‌رود سریع‌تر تعیین تکلیف شود، جبران خسارت مردم متضرر و آسیب دیده از آب‌گرفتگی است چرا که مردم همچنان منتظر پرداخت خسارات ناشی از آبگرفتگی‌های قبلی هستند.

کد خبر 6095785

دیگر خبرها

  • احراز قصور برخی مسؤولان در جریان آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای ۲۰ ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای 20 ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد
  • تذکر معنادار امام جمعه تبریز به کاندیداهای دور دوم تبریز در انتخابات مجلس
  • آب‌گرفتگی بندر امام باید دغدغه اول همه مسؤولان باشد
  • وعده‌های مسؤولان در عرصه‌های اقتصادی محقق شود
  • سال‌گذشته زمینه اشتغال ۴۵ هزار نفر زندانی کشور در داخل و خارج زندان فراهم شد
  • امید جدید پرسپولیسی‌ها برای صدرنشین: ذوبِ شکست‌ناپذیر!