Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-08@23:33:03 GMT

صبای قم در مرداب انزلی به فکر فرار از غرق شدن

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۱۵۲۶

صبای قم در مرداب انزلی به فکر فرار از غرق شدن



به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور عصر امروز وارد هفته هفتم خود می‌شود و ۱۲ تیم حاضر در فصل ۹۸ – ۱۳۹۷ این مسابقات در ۶ دیدار حساس به میزبانی شهر‌های مختلف برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

یکی از دیدار‌های مهم این هفته را نمایندگان قم و انزلی برگزار می‌کنند، مسابقه‌ای بین تیم‌های با سابقه فوتبال ایران یعنی صبای قم و ملوان بندر انزلی که در حال حاضر وضعیت نامطلوبی در رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در جدولی که نمایندگان خوزستان یعنی تیم‌های نفت اهواز و فولاد در مکان‌های اول و دوم مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی هستند، دو تیم صبای قم و ملوان بندر انزلی در دو رتبه پائین جدول جای گرفته‌اند و به دنبال راهکاری برای فرار از سقوط به دسته پائین‌تر تلاش می‌کنند.

صبای قم در حال حاضر با کسب تنها چهار امتیاز از ۶ بازی قبل خود در مکان دوازدهم و آخر جدول جای گرفته و تیم ملوان بندر انزلی با کسب پنج امتیاز یک رتبه بالاتر در رده یازدهم ایستاده است، به همین دلیل مسابقه عصر امروز دو تیم به میزبانی ملوان از حساسیت بالایی برخوردار است.

شاگردان داوود عاصم‌آبادی در تیم جوانان صبای قم پیش از این سه باخت به تیم‌های نفت اهواز، مس کرمان و ذوب‌آهن اصفهان داده‌اند، از سد شاهین بوشهر رده پنجمی گذشته و با تیم رده هشتمی ستارگان گرگان به تساوی بدون گل دست یافته‌اند تا از ۱۸ امتیاز تنها چهار امتیاز اندوخته باشند.

در جدول رقابت‌ها تا پایان هفته ششم، تیم نفت اهواز با ۱۴ امتیاز، فولاد خوزستان با ۱۳ امتیاز، سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز هر کدام با ۱۰ امتیاز در مکان‌های اول تا چهارم هستند، پنج تیم هفت امتیازی شامل شاهین بوشهر، گل‌گهر سیرجان، ذوب‌آهن اصفهان، ستارگان گرگان و مس کرمان در رده‌های پنجم تا نهم جای گرفته‌اند، البدر بندر کنگ با ۶ امتیاز، ملوان بندر انزلی با پنج امتیاز و صبای قم با چهار امتیاز تیم‌های دهم تا دوازدهم جدول محسوب می‌شوند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۱۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط متوازن استقلال و پرسپولیس مقابل قعرنشین‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، جدال تنگاتنگ پرسپولیس و استقلال در صدر جدول لیگ برتر فصل جاری همچنان ادامه دارد. استقلال در پایان هفته بیست و ششم با ۵۷ امتیاز در صدر جدول حضور دارد. همچنین پرسپولیس نیز با یک امتیاز کمتر در رده دوم قرار دارد تا دو رقیب سنتی پایتخت همچنان برای کسب جام قهرمانی در تلاش باشند.

حالا سرخابی‌های پایتخت در چهار دیدار پیش روی خود که هر یک از آنها حکم فینال برای آنها را دارد باید مقابل تیم‌هایی قرار بگیرند که همچون خودشان دنبال امتیاز هستند.

پرسپولیس و استقلال سه بازی آتی خود را در تهران برگزار می‌کند. تنها تفاوت آنها در بازی خارج از خانه مربوط به نحوه سفر آنهاست. پرسپولیس با اتوبوس راهی قزوین برای دیدار با شمس آذر خواهد شد. این در حالی است که استقلال تهران برای بازی با نساجی به احتمال فراوان با هواپیما راهی ساری و سپس قائم‌شهر خواهد شد.

وضعیت جایگاه تیم‌ها در پایان هفته بیست و ششم نشان می‌دهد استقلال غیر از گل گهر سیرجان باید با سه تیم فولاد خوزستان، نساجی مازندران و پیکان تهران که خطر سقوط به لیگ یک را احساس می‌کنند بازی کنند. تیم‌هایی که بدون شک برای بقا در لیگ برتر چیزی جز کسب امتیاز از استقلال نمی‌خواهند.

پرسپولیس هم باید با هوادار و استقلال خوزستان که شرایط سختی در جدول دارند بازی کند که ناقوس سقوط در رختکن آنها به صدا درآمده است. همچنین سرخ‌ها با شمس آذر و مس رفسنجان که در نیمه بالای جدول حضور دارند هم بازی خواهند کرد.

جدول رقابت استقلال و پرسپولیس با حریفان خود در ۴ هفته پایانی

شرایط سرخابی‌ها در ۴ هفته پایانی نشان از توازن در هر دو مدعی مقابل رقیبانی دارد که دنبال امتیاز از میدان مسابقه با حریفان پرطرفدار تهرانی هستند. باید دید آنها می‌توانند یکی پس از دیگری نبردهای خود را با موفقیت طی کنند یا کوچک‌ترین غفلت باعث سقوط از صدر به رتبه‌های دیگر می‌شود.

کد خبر 6099105 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • ماهی‌های دودخانه - بندر انزلی (عکس)
  • لیگ یک / فرار از منطقه خطر با یک امتیاز
  • منابع بودجه‌ای برای مدیریت حوضه آبریز تالاب انزلی کافی نیست
  • نورمحمدی: در جام حذفی هدفی جز قهرمانی نداریم
  • (تصاویر) ماهی‌های دودخانه در بندر انزلی
  • شرایط متوازن استقلال و پرسپولیس مقابل قعرنشین‌ها
  • بیشترین امتیاز در پنج لیگ معتبر اروپایی؛ قهرمانان در صدر + عکس
  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • فدراسیون فوتبال ۳۵۰ میلیون تومان دیگر به جیب زد!
  • تساوی رم و یوونتوس در حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون