Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارمهر، حجت‌الاسلام علی دارابی ظهر یکشنبه در نشست هم اندیشی مدیران کل تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه استان های خراسان های رضوی، شمالی و جنوبی، سمنان و گلستان در مشهد اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با تمامی ظرفیت های در اختیار، در خدمت این جریان مقدس و کنگره عظیم عاشورایی و واقعه قدسی پیاده روی امام رضا(ع)خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه قرار است به ازای هر ۱۰۰ نفر، یک مبلّغ زائران را همراهی کند سازمان تبلیغات با بهره گیری از ظرفیت مبلغان و مبلغات بیش از  ۹۰۰ روحانی برادر و خواهر را با برگزاری دوره های آموزشی با تأکید بر افزایش توان مهارتی، از مبدأ با زائران پیاده همراه خواهد کرد که این همراهی با صمیمیت و همراه با ارتقای معرفتی خواهد بود.

معاون امور مجلس و استان های سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: یکی از الزامات پیاده روی دهه آخر صفر، تغذیه فکری و معرفتی و شرعی زائران است که ما با برگزاری دوره های بازآموزی برای مبلغان کاروان ها پیرامون بهره گیری از آداب زیارت، سبک زندگی رضوی، پاسخگویی به شبهات و سؤالات زائران و برخورد هوشمندانه با شبهات، پاسخگویی کارشناسانه و حکیمانه نسبت به رفع و دفع شبهات را فراهم کرده ایم.

دارابی گفت:هیئات مذهبی به‌عنوان پیاده نظام ولی فقیه در عرصه خدمات رسانی نیز فعال هستند و با برگزاری دوره های آموزشی برای هیئات مذهبی این ظرفیت مردمی به عرصه آمده اند و ان شاءالله با همت عالی و دلدادگی و اخلاص مردم تا به امروز دیده ایم و خواهیم دید با این شرایطی که دشمن پیش آورده است مردم ولایت مدار و محبان اهل بیت(ع)هر آنچه را دارند در طبق اخلاص قرار می دهند و در جهت توسعه فرهنگ زیارت گام بر می دارند.

کد خبر 4437165

منبع: مهر

کلیدواژه: زائران پیاده امام رضا سازمان تبلیغات اسلامی علی دارابی اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی گرگان بوشهر کرمانشاه مشهد مرز مهران یاسوج شهرکرد خبرگزاری مهر خرم آباد شیراز خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۲۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اعزام کاروان‌های حج عمره آذربایجان شرقی

 روحی ملکی با اشاره به برگزاری عمره مفرده زائران ایرانی پس از ۹ سال وقفه گفت: دو کاروان با ظرفیت‌های ۸۵ نفر از استان آذربایجان شرقی و یک کاروان ۸۵ نفره از استان‌های آذربایجان غربی و اردبیل امروز ساعت ۱۶ به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی افزود: اعزام این کاروان آغازی بر عمره مفرده بعد از ۹ سال است که بعد از حج تمتع با کاروان‌های بیشتری اعزام خواهند شد.

وی در ادامه از آغاز اعزام زائران حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت ماه خبر داد و افزود: زائران استان آذربایجان شرقی با ۲۸ کاروان ۴۰۹۵ نفره که از این تعداد ۱۲۳نفر از شهرستان ارومیه هستند به حج تمتع اعزام می‌شوند.

روحی ملکی خاطرنشان کرد: پرواز حج تمتع از ۲۴ تا ۲۹ اردیبهشت ادامه دارد که برگشت زائران از یکم تیرماه آغاز می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اهدای تندیس عباس خاکی به ۱۰ روحانی در قم
  • تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا
  • اعزام کاروان زائران یزدی به بیت الله الحرام
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • صدور ویزای زائران حج تمتع در حال پیگیری است
  • ارز حج ۱۴۰۳ تأمین شد
  • آغاز اعزام کاروان‌های حج عمره آذربایجان شرقی
  • برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود
  • اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به عمره اعزام شدند