Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-27@05:50:32 GMT

شرایط خرید ارز اربعین در پیام رسان "بله"

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۳۲۵۳

مدیر اجرایی پروژه توزیع ارز اربعین: زائران می توانند صدهزار دینار عراق را از طریق پیام رسان "بله" با نرخ 69 ریال خریداری کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به منظور تسهیل زیارت اربعین حسینی، زائران می توانند حداکثر مبلغ صد هزار دینار عراق را از طریق پیام رسان بله با نرخ هر دینار 96 ریال خریداری و اسکناس دینار را در سه شهر نجف، کربلا، کاظمین عراق و سه نقطه مرزیِ مقابل مرزهای مهران، چذابه و شلمچه در داخل کشور عراق تحویل بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  محمدی  مدیر اجرایی پروژه توزیع ارز اربعین با حضور در استودیو خبر 19  درباره نحوه استفاده از پیام رسان بله و چگونگی نام نویسی برای دریافت دینار ، توضیحاتی ارائه کرد. تکمیل می شود...

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: شرایط خرید ارز توزیع ارز اربعین پیام رسان بله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۳۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی

                                                                           

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حمیدرضا شکری اظهار داشت: ۱۷ هزار تن محصول دانه‌های روغنی کلزا توسط شبکه تعاونی‌های مردم نهاد، تحت پوشش مدیریت تعاون روستایی استان از کشاورزان شهرستان دهلران و مهران خریداری شده است.

وی افزود: در راستای تحقق شعار سال و پای کار آمدن تشکل‌های مردم نهاد، از میزان ۲۰ هزار تن محصول کلزای خریداری شده در حوزه جنوبی استان، مقدار ۱۷ هزار تن این محصول، توسط تشکل‌های تعاونی این مدیریت خریداری از این مقدار میزان ۱۵ هزار تن آن به کارخانه جات تولید روغن کشی کشور حمل شده است.   مدیرکل تعاون روستایی استان ایلام اضافه کرد: میزان محصول جمع آوری و خریداری شده محصول کلزای امسال تا کنون، نسبت به کل محصول خریداری شده در سال گذشته از کشاورزان، بیش از سه برابر بوده که رکوردی در جهش تولید محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • نرخ ارز امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات
  • وزیر ارتباطات: معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • کسب درآمد از ایتا ممکن شد! (راه های کسب درآمد از ایتا)
  • قیمت دینار عراق امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید دو دستگاه کامیون برای شهرداری شهرکرد
  • خرید بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • درخواست موزیلا برای اتخاذ تدابیر واتس‌اپ در انتخابات‌های جهانی
  • قیمت دینار عراق امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳