Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@13:56:47 GMT

جسد تکه تکه شده مرد جوانی در اسلامشهر پیدا شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۴۴۷۳

رکنا: دو مرد جنایتکار که با همدستی یکدیگر مرد جوانی را به قتل رسانده بودند صبح دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستادند.

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از پارسال به‌دنبال پیدا شدن جسد مثله شده مرد جوانی در حوالی منطقه گلستان اسلامشهر کلید خورد. همزمان با شناسایی هویت مقتول، کارآگاهان جنایی توانستند رد پای دو مرد جوان را که برای آخرین بار با او در تماس بوده‌اند شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریدون وعیسی به‌عنوان مظنونان اصلی این پرونده جنایی بازداشت شدند و در نخستین بازجویی‌ها لب به اعتراف گشوده و راز این جنایت Crime را برملا کردند.فریدون در اظهاراتش ادعا کرد: با احمد - مقتول- بر سر معامله یک ملک اختلاف پیدا کرده بودم. به همین خاطر تصمیم گرفتم از وی انتقام بگیرم. به دوستم عیسی موضوع را گفتم و در سناریویی از پیش طراحی شده احمد را پای قرار کشاندیم. درگیری شدت یافت ومن و دوستم او را کشتیم و جسدش را مثله کرده و رها کردیم.به دنبال اعتراف‌های تکان دهنده این دو جنایتکار کیفرخواست دو متهم صادر شد و صبح دیروز این دو متهم در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی Judge قربانزاده و با حضور قاضی تقییان مستشار دادگاه پای میز محاکمه ایستادند.در آغاز جلسه نماینده دادستان متن کیفرخواست را بیان کرد سپس اولیای دم در جایگاه ایستاده وخواستار قصاص قاتلان فرزندشان شدند. در ادامه دو متهم به دفاع از خود پرداختند و هر یک قتل Murder را به گردن دیگری انداخت.پس از پایان اظهارات ضد و نقیض دو متهم، قضات برای صدور حکم وارد شور شدند و بزودی حکمشان را صادر خواهند کرد.

معصومه مرادپور

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دختر خاص بدجوری وسط خیابان کتک خورد / عاملان حمله پشیمان نیستند + تصاویر عکس رامین رضائیان در تیم فوتبال بانوان انزلی مونا بخاطر پوشیدن شلوار محکوم شد! / این دختر شوکه است! بریدن سر 12 مرد توسط مردان مخوف! این 2 پلیس ارشد اصفهان چرا لباس بلوچ پوشیده بودند؟! 2 فیلم از لحظه سرقت طلا و جواهرات کودکان تهرانی + جزییات این مرد غیرسپاهی شخصاً در محل شلیک موشک‌ها حضور داشت / او کیست؟! گاف عجیب مسیح علی‌نژاد / او عذرخواهی کرد این فراری مخوف را می شناسید ؟! / مخفیگاهش کجاست؟! +عکس بدون پوشش پسرتهرانی با دیدن فیلم خشن در سینما مردی را به سبک آن سلاخی کرد! + عکس مرد تهرانی در پرشیای آتشین زنده زنده سوخت! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دامادم در دوران عقد زیاد خانه ما می آمد و همین باعث شد که شوهرم به همه چیز شک کند! جزئیات دستگیر 6 مرد زن نما در مسیر اربعین / یک دوجنسه همراه آنان بود! + فیلم تجاوز به دختر 12 ساله داخل یک خودرو در کوچه خلوت +عکس دختر 14 ساله آبادانی در راه پله خانه شان با روسری خود را دار زد این دختر یک شبه دید بی آبرو شده است! / دست پنهان کیست؟! روند 14 ساله آتش سوزی مرگبار مسجد ارگ / هنوز نتیجه مشخص نیست! وحشت دختران دانش آموز از 5 مرد شوم / در سمیرم رخ داد فرمول لاغری 7 روزه+دستورالعمل

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه جنایی جنایت Crime قاضی Judge قتل Murder اخبار حوادث اسلامشهر ایران دادگاه کیفری استان تهران قتل پای میز محاکمه ایران عکس فیلم دختر قتل مرد جوان زندگی اربعین ماموران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۴۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۳۳ مورد سه قلوزایی در لرستان

به گزارش قدس آنلاین، فریبا ولی‌پور در خصوص تامین مسکن طرح جوانی جمعیت، اظهار کرد: یکی از سیاست‌های دولت در بحث طرح جوانی جمعیت، اهدای مسکن به خانواده‌های دارای سه قلو و چندقلوست.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری لرستان گفت: در آخرین جلسه قرارگاه جمعیت و با تاکید استاندار وقت واگذاری زمین با اولویت‌ خانواده‌های دارای سه قلو بود و در این خصوص راه و شهرسازی لرستان این مهم را نیز در اولویت قرار داد.

ولی‌پور بیان کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی و توپوگرافی در برخی از شهرهای استان با کمبود زمین مواجه هستیم و در این راستا راه‌ وشهرسازی لرستان قول داد که در بهار امسال این مشکل تامین زمین برای طرح جوانی جمعیت محقق شود.

وی اظهار کرد: برخی از دستگاه‌ها اجرایی دارای زمین‌هایی هستند که نیازمند تغییر کاربری بوده و چنانچه این مهم محقق شود بخشی از مشکلات تامین مسکن برای جوانی جمعیت برطرف خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری لرستان، تصریح کرد: با توجه به شرایط توپوگرافی لرستان، ایجاد شهرک و یا شهرک جدید ضروری است و امیدواریم با همکاری استاندار لرستان و راه و شهرسازی استان مشکل تامین زمین برای این خانواده‌ها مرتفع شود.

وی در خصوص طرح نفس و حمایت از مادران باردار، گفت: در لرستان ۱۳۲ نفر از مادران باردار از انجام سقط انصراف دادند و تعداد تولدهای تحت عنوان "نفس" در استان هفت مورد گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بازدید دکتر رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل در اسلامشهر
  • کدام نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه تهران سابقه‌ نمایندگی دارند؟+ جدول
  • فیلم/ برخورد خشن پلیس با دانشجوی دختر
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • روز صعود از لیگ یک به لیگ برتر: 16 خرداد
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • شناسایی ۳۳ مورد سه قلوزایی در لرستان
  • جسد جوان پلدختری در کنار سیمره پیدا شد
  • جنجال مدال اهدایی و عکس یادگاری یک دختر با علی دایی +تصویر
  • جنجال مدال اهدایی یک دختر به علی دایی