Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@07:19:18 GMT

داستان جالب پیرمردی که کیلومترها تا کربلا را پیاده طی کرد+ فیلم

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۴۵۸۶

‍‍‍‍‍‍

رکنا: پیمودن چندین کیلومتر راه گرچه در نگاه اول شاید سخت و حتی غیر ممکن به نظر بیاید، اما هستند کسانی که با وجود ضعف و ناتوانی حاضرند ۳۰۰ کیلومتر را پیاده در مسیر کربلا بروند.

حجم ویدیو: 6.20M | مدت زمان ویدیو: 00:01:53

پیمودن مسیر چند صد کیلومتری تا کربلا گرچه برای برخی که تا بحال تجربه این سفر را ندارند دور از ذهن است و حتی امکان پذیر هم نیست، اما کسانی که حداقل یکبار تجربه حضور در این مسیر را داشته‌اند دیده‌اند که برخی از زوار معلول و ناتوان با چگونه عشقی خود را به این مسیر رساندند تا در میان سیل عظیم جمعیت رهروان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه فیلمی از پیرمردی گوژپشت را مشاهده می‌کنید که سختی راه را به جان خریده و نزدیک به 300 کیلومتر را به عشق رسیدن به کربلا پیموده است. در این فیلم از این پیرمرد سوال می‌شود که کجا میروی؟ پاسخ می‌دهد: الی الحبیب، الی الحسین، الی العزیز، الی الغریب، الی الله. او در پاسخ به اینکه چطور حاضر شده در این مسیر گام بردارد؟ توضیح می‌دهد که خواب امام حسین (ع) را دیده و در عالم خواب امام حسین (ع) از او دعوت کرده تا اربعین پیاده به کربلا برود.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دختر خاص بدجوری وسط خیابان کتک خورد / عاملان حمله پشیمان نیستند + تصاویر عکس رامین رضائیان در تیم فوتبال بانوان انزلی مونا بخاطر پوشیدن شلوار محکوم شد! / این دختر شوکه است! بریدن سر 12 مرد توسط مردان مخوف! این 2 پلیس ارشد اصفهان چرا لباس بلوچ پوشیده بودند؟! 2 فیلم از لحظه سرقت طلا و جواهرات کودکان تهرانی + جزییات این مرد غیرسپاهی شخصاً در محل شلیک موشک‌ها حضور داشت / او کیست؟! گاف عجیب مسیح علی‌نژاد / او عذرخواهی کرد این فراری مخوف را می شناسید ؟! / مخفیگاهش کجاست؟! +عکس بدون پوشش پسرتهرانی با دیدن فیلم خشن در سینما مردی را به سبک آن سلاخی کرد! + عکس مرد تهرانی در پرشیای آتشین زنده زنده سوخت! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دامادم در دوران عقد زیاد خانه ما می آمد و همین باعث شد که شوهرم به همه چیز شک کند! جزئیات دستگیر 6 مرد زن نما در مسیر اربعین / یک دوجنسه همراه آنان بود! + فیلم تجاوز به دختر 12 ساله داخل یک خودرو در کوچه خلوت +عکس دختر 14 ساله آبادانی در راه پله خانه شان با روسری خود را دار زد این دختر یک شبه دید بی آبرو شده است! / دست پنهان کیست؟! روند 14 ساله آتش سوزی مرگبار مسجد ارگ / هنوز نتیجه مشخص نیست! وحشت دختران دانش آموز از 5 مرد شوم / در سمیرم رخ داد فرمول لاغری 7 روزه+دستورالعمل

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه سفر فیلم عشق کربلا فیلم معلول پیرمرد ایران عکس فیلم دختر قتل مرد جوان زندگی اربعین ماموران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۴۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده رویی در میامی و ایوانکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ کارمندان مسیر سه کیلومتری میدان امام رضا (ع) تا تفرجگاه سه چنار را در میامی طی کردند.
بانوان ایوانکی  هم با شعار شادابی و نشاط و سلامتی یک روز شاد را سپری کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت
  • پاکسازی کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس در هفته زمین پاک + تصاویر
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • برگزاری همایش پیاده رویی در میامی و ایوانکی
  • همایش پیاده رویی در میامی و ایوانکی
  • برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود
  • لطفا خودخواهانه تردد نکنید!
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»
  • برگزاری همایش پیاده‌روی در مهر
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه