Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-05-02@21:59:45 GMT

تعمیرات اساسی پالایشگاه گاز سرخون آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۷۶۳۵

تعمیرات اساسی پالایشگاه گاز سرخون آغاز شد

مدیرعامل شرکت پالایش گاز سرخون و قشم از آغاز تعمیرات اساسی ردیف چهارم واحد تنظیم نقطه شبنم این پالایشگاه با بهره‌گیری از توان متخصصان با تجربه این شرکت خبر داد.

 

به گزارش انرژی امروز به نقل از شرکت ملی گاز ایران، محمد حسین نوروزی با بیان این که تعمیرات اساسی این واحد به منظور تحقق اهداف و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی بوده، گفت: با حداکثر استفاده از فرصت به وجود آمده به‌منظور افزایش ایمنی پس از افزایش ظرفیت تولید، این عملیات را آغاز کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فعالیت‌های تعمیراتی مبدل‌های حرارتی از سوی کارکنان تلاشگر این شرکت در حال انجام است و امیدواریم این عملیات در واحدهای مختلف پالایشگاه شامل تعمیرات، بهره‌برداری، بازرسی فنی، مهندسی و توسعه، ایمنی و... در تاریخ مقرر و با حفظ استانداردها و ایمنی کامل به پایان برسد و واحد یادشده در اسرع وقت در سرویس قرار گیرد.

 

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۷۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش ایمنی وبهداشت شغلی شرکت‌های شهرستان میبد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، به همت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی میبد و با همکاری معدن سنگ آهن سورک ندوشن، همایش آموزشی مسئولین ایمنی شرکت‌های شهرستان میبد در محل خانه فرهنگ دکتر اسلامی این شهر برگزار شد.


این همایش با حضور محمدی مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و با تدریس مهندس دشت آبادی رئیس اداره بازرسی کار آن اداره ک و مسئولین ایمنی شرکت‌های شهرستان میبد برگزار شد.


رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی میبد، هدف از برگزاری این همایش آموزشی را ارتقاء سطح دانش مسئولین ایمنی در راستای افزایش سطح ایمنی و کاهش حوادث ناشی از کار در سطح کارگاه‌های شهرستان عنوان نمود.


علائی در پایان، هفته کار و کارگر را به تمامی کارگران شهرستان به ویژه کارگران بخش ندوشن تبریک گفت و خواستار رعایت هر چه بیشتر نکات ایمنی در کارگاه‌های شهرستان توسط کارگران و کارفرمایان شد.


در پایان از ۳ نفر از مسئولین برتر شرکت‌های شهرستان به شرح ذیل تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد
  • تولید برق در اوج گرمای تابستان
  • طرح ارتقاء فرآورده های نفتی پالایشگاه اصفهان تا پایان تابستان به پیشرفت 30 درصد مي رسد
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی
  • پیشرفت ۶۵درصدی طرح بنزین‌سازی پتروپالایش تهران
  • سرمایه‌گذاری ۲ میلیارد یورویی در طرح‌های ارتقای کیفی پتروپالایشگاه تهران
  • صرفه‌جویی یک میلیارد دلاری پالایشگاه آبادان
  • برگزاری همایش ایمنی وبهداشت شغلی شرکت‌های شهرستان میبد
  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد