Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر انجمن هلمی دانشکده دریا گفت: بنابر رشته تحصیلی و فعالیت در شهر بندرعباس بازدید از بنادر کشتی سازی از اهداف انجمن است تا دانشجویان بیشتر با این حوزه آشنا شوند.

علی نصراله پور دبیر انجمن علمی دانشکده دریا در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در خصوص معرفی این انجمن در دانشگاه امیرکبیر گفت: دانشجویان دانشکده دریا بنابر رشته تحصیلی دو سال در تهران و دوسال در بندر عباس مشغول تحصیل می‌شوند و همچنین اعضای انجمن ۴ نفر در بندر عباس و ۳ نفر در تهران در انجمن علمی فعالیت دارند، افرادی که در انجمن علمی تهران فعالیت دارند  نیز با انجمن علمی کل در ارتباط هستند و به امور دانشجویان رسیدگی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

وی با اشاره به فعالیت  انجمن علمی در دانشگاه امیرکبیر اظهار کرد: بنابر رشته تحصیلی و فعالیت در شهر بندرعباس بازدید از بنادر کشتی سازی از اهداف انجمن است تا دانشجویان بیشتر با این حوزه آشنا شوند.  

دبیر انجمن علمی دانشکده دریا افزود: تاکنون دوره‌های نرم افزاری، دوره‌های آموزشی، معرفی رشته برای دانشجویان جدیدالورود  و برگزاری مسابقات تیمی از فعالیت‌های انجمن بوده است.

وی نبود حمایت مالی را از مشکلات انجمن علمی دانشکده دریا دانست و گفت: نبود حمایت کننده مالی از مشکلات بارز این انجمن در برگزاری بازدید‌های علمی برون استانی و دوره‌های آموزشی است.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۷۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ علی اکبر محمدی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت اظهار کرد: تاسیس صندوق وزارت بهداشت  با هدف ایجاد انگیزه در میان دانشجویان متأهل در راستای سیاست‌های افزایش جمعیت و قانون حمایت ازخانواده صورت گرفت.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: همچنین صندوق در راستای حمایت از دانشجویان متأهل و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ همه درخواست های ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را بدون محدودیت پوشش داد.

وی بیان کرد: یک هزار و ۲۱۶ نفر به مبلغ ۷۷۱ میلیارد و ۹۶۱ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۳۱۳ ریال ودیعه مسکن و همچنین یک هزار و ۹۹۵ نفر به مبلغ ۴۹۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال وام ازدواج و ۳۸۰ نفر به مبلغ و ۲۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال وام تولد فرزند دریافت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • مشکلات مالی، دانشگاه انگلیسی را به مرز نابودی رساند
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • ۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید
  • عرضه قارچ بالاتر از کیلویی ۱۰۰ هزارتومان گرانفروشی است
  • تاسیس رشته‌های جدید ‌ متناسب با ظرفیت‌های هرمزگان در دستور کار است
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی