Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - یکی از طرفداران تیم فوتبال لاتزیو پس از تماشای بازی آبی‌پوشان پایتخت ایتالیا مقابل پارما درگذشت. ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یکی از هواداران تیم فوتبال لاتزیو که 53 سال سن داشت، پس از تماشای پیروزی 2 بر صفر این تیم مقابل پارما در استادیو تاردینی، در بیرون ورزشگاه جان سپرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جسد این هوادار ایتالیایی که طبق اعلام باشگاه کارلو والونی نام داشت، تنها چند دقیقه پس از پایان بازی در بیرون ورزشگاه پیدا شد.

نشانه‌های اولیه حاکی از مرگ این هوادار به دلایل طبیعی است. گویا او در مسیر رفتن به سمت خودروی پارک شده‌اش جان خود را از دست داده است.

لاتزیو با پیروزی در خانه پارما 18 امتیازی شد  اکنون در رده چهارم جدول سری A قرار دارد.

انتهای پیام/

 

R1015163/P35350/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۸۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم از برتری تیمش مقابل پرسپولیس ابراز خوشحالی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمجتبی حسینی بعد از برتری تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی بسیار خوب و جذابی از آب درآمد. چیزی که خیلی ما را خوشحال کرده، فقط بحث صعود تیم‌مان نیست، چون در جام حذفی تا وقتی قهرمان نشوید سودی برای‌تان ندارد. دو چیز خیلی ما را خوشحال کرده است، اول شکل بازی تیم‌مان است که خیلی شکیل بازی می‌کند و بازیکنان سعی می‌کنند فوتبال خوبی به نمایش بگذارند. دوم هم خوشحالی هواداران و مردم خوب اراک است.

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • روزگار متفاوت زنان اراکی
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد