Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@23:43:11 GMT

شرایط نامناسب جوی مانع از سفر وزیر علوم شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۹۳۲۵

شرایط نامناسب جوی مانع از سفر وزیر علوم شد

کرمانشاه - ایرنا - رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: به علت شرایط نامناسب جوی سفر دکتر منصور غلامی وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری به کرمانشاه لغو شد.

علیرضا مرادی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: شرایط نامناسب جوی شامگاه یکشنبه مانع از نشستن هواپیمای حامل وزیر علوم در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی شد و در نهایت هواپیما به مقصد تهران بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرادی از افتتاح 2 دانشکده (دانشکده برق و کامپیوتر و دانشکده علوم و مهندسی کشاورزی) در دانشگاه رازی و بازدید از زیرساخت های چندین دانشکده به عنوان اهداف سفر یک روزه دکتر منصور غلامی به استان کرمانشاه عنوان کرد.
وی افزود: زمان سفر وزیر علوم به کرمانشاه متعاقبا اعلام می شود.
دانشگاه رازی در بهمن ماه سال 1351 در شهر کرمانشاه با عنوان دانشکده علوم توسط شادروان دکتر عبدالعلی گویا شروع به فعالیت کرد. این مرکز در سال 1353 به دانشگاه رازی تغییر نام یافت.
دانشگاه رازی اکنون 10 دانشکده و پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دارد و با بهره گیری از دانش و تخصص 10 استاد، 49 دانشیار، 250 استادیار، 46 مربی، و در مجموع 355 عضو هیات علمی در 39 گروه آموزشی و 12 هزار و 347 نفر دانشجو در چهار مقطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به فعالیت خود ادامه می دهد.
7460/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي سفر وزير علوم لغو دانشگاه رازي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۹۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج اصفهانی در فهرست استادان نمونه کشوری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ به همت سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، ۶۵ استاد نمونه کشوری امسال معرفی شدند، که در بین آنها سه استاد دانشگاه اصفهان، یک استاد دانشگاه صنعتی اصفهان و یک استاد دانشگاه کاشان حضور دارند.
اعضای هیات علمی نمونه دانشگاه اصفهان علی ربانی استاد گروه علوم اجتماعی دانشکده ادبیات و علوم انسانی، زهره حجتی استاد دانشکده علوم زیستی و فناوری و حسن سبزیان استاد دانشکده شیمی این مرکز علمی هستند.
حسین شریعتمداری، استاد پیشکسوت دانشکده مهندسی کشاورزی دانشگاه صنعتی اصفهان نیز به‌عنوان یکی از استادان نمونه کشوری معرفی شده است.
استاد نمونه معرفی شده از دانشگاه کاشان نیز محسن نیازی عضو هیات علمی گروه علوم اجتماعی این دانشگاه است.
بر اساس این لیست استان اصفهان از نظر تعداد استادان منتخب پس از تهران، رتبه دوم را (همراه با آذربایجان شرقی) در اختیار دارد.
تعداد اعضای هیات علمی نمونه کشوری امسال در مقایسه با سال گذشته ۱۰ نفر بیشتر شده است و ۶ استاد نمونه از بانوان هستند.
استادان نمونه کشوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از ۳۱ دانشگاه و با توجه به شاخص‌ها و سوابق آموزشی و پژوهشی و در گروه‌های آموزشی علوم پایه، علوم انسانی، فنی و مهندسی، کشاورزی، دامپزشکی و هنر و معماری انتخاب شدند.
اصفهان با حدود ۲۰۰ هزار دانشجو، هفت هزار و ۲۰۲ عضو هیات علمی و ۱۸۰ دانشگاه و موسسه آموزش عالی، دومین استان دانشگاهی کشور است.

دیگر خبرها

  • همسر ابراهیم رئیسی پُست جدید گرفت+جزئیات
  • اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران افتتاح شد
  • پنج استاد دانشگاههای استان اصفهان در فهرست استادان نمونه کشوری
  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران افتتاح شد
  • پنج اصفهانی در فهرست استادان نمونه کشوری
  • چهارمین پیش‌نشست دوازدهمین همایش فلسفۀ دین معاصر در دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی
  • تصویب راه‌اندازی دانشکده خانواده در دانشگاه‌های شهید بهشتی و شریف همچنین تهران
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی